SAS och Mikkeller i samarbete

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av simonbertilsson, 27 Maj 2014.

1. telelina

telelina Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2for1 på Radisson. :)

Agö gillar detta.
  2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte riktigt varför men jag har en rosa biljett och bokat in mig på Radisson Blu Royal. Får se om jag åker själv eller säljer vidare biljetten.

Gyllenbock, Agö och telelina gillar detta.
  3. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
  5. Gyllenbock

Gyllenbock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte det bästa ölet från Mikkeller som jag druckit men dock väldigt kul att kunna dricka en riktig öl ombord på en SAS-maskin på väg till USA.

DSC_3248.JPG

Jonas C, rob74, KNA och 1 annan gillar detta.
  6. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde en upgrade till business på väg till Beijing för att få testa mikkellerölen. Enligt flygvärdinnan var det i princip ingen som frågade efter den. Tyckte båda var ok men föredrog Wit för att bara dricka men Red Lagern passade fantastiskt bra till hjorten i förrätten.

7. mha321

mha321 Medlem

Det tror jag beror på att de flesta inte vet att de nfinns :) Den får ju inte direkt lika mycket plats i menyn som de olika vin-alternativen.

8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi BC:are får starta "Operation Finöl"! Minst 1-2 Mikkeller när vi åker longhaul. Och gärna också fråga efter den på europaflygningar...
    Tråkigt om de skulle ta bort den för att ingen frågar efter den.

9. Layzedad

Layzedad Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag drack 6 :) Skulle vara grymt om den fanns på shorthaul just nu har man ju ingen lust att ta en öl mellan ARN - GOT på fredag em.

JohnnyWilde, MarcusC, Agö och 1 annan gillar detta.
  10. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt Bonusfeber kommer Mikeller med ett nytt öl till sommaren och enligt samma källa är inte längre Mikkellers öl endast för affärsklassresenärer utan även för passagerare i Plus och Go. Är det någon som vet om SAS har kommit igång med detta på långlinjerna?

Källa: Nytt SAS öl runt hörnet | Bonusfeber.se

ARNBER gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!