Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

Jonas C

Medlem
Bortkastat på longhaul, där ska det vara champis.
Precis min tanke. Känns väldigt bortslösat att erbjuda ölen på long haul då man mycket hellre vill ta del av vinlistan. Inom Europa där de bara serverar sunkigt skräpvin ser jag hellre att de serveras denna öl. Men å andra sidan är öl i mina ögon ingen flygdrink. Det lämpar sig bättre på marken i en bar med gott sällskap. :)
 

palmen

Moderator
Precis min tanke. Känns väldigt bortslösat att erbjuda ölen på long haul då man mycket hellre vill ta del av vinlistan. Inom Europa där de bara serverar sunkigt skräpvin ser jag hellre att de serveras denna öl. Men å andra sidan är öl i mina ögon ingen flygdrink. Det lämpar sig bättre på marken i en bar med gott sällskap. :)

Personligen dricker jag hellre en öl än ett glas vin ombord. Mikkeller ölen skulle jag välja framför alla viner som SAS serverar ombord i alla fall. Likväl som vissa föredrar vin så finns det en hel del som föredrar en riktigt god öl.
 

KNA

Medlem
Tog tydligen sekunder att sälja slut på biljetterna , tur man gick all in och valde en all sessions biljett direkt

Någon med tips på hotell i närheten ?
Lär bli uppvärmning på nya brewpuben Warpigs i "köttbyn"
 

Agö

Medlem
Tog tydligen sekunder att sälja slut på biljetterna , tur man gick all in och valde en all sessions biljett direkt

Någon med tips på hotell i närheten ?
Lär bli uppvärmning på nya brewpuben Warpigs i "köttbyn"
Ingen mening med att bo på hotell däruppe (och det finns inte särskilt många hotell där). Området runt Parken är enligt min mening ganska ocharmigt. Köpenhamn är litet, bo centralt.
 
Toppen