Senaste nytt

SAS och American Express lanserar nytt kreditkortsprogram - med ny Elite-nivå för frekventa res...

Canadien

Medlem
Om du har behov av att dela upp fakturan och du tycker att 15,99% känns som en rimlig räntenivå, så kan det vara värt att titta på det nya kortet. Annars kan du sitta still i båten.
Det nya kortet har ju 45-60 dagars räntefri kredit, det gamla har ingen alls, så det finns ju räntefria fördelar för de som har utlägg i arbetet och inte får dessa ersatta förräns månaden efter utlägget.
 

srg

Medlem
Jag får också det där 'erbjudandet' rakt i ansiktet varje gång jag loggar in på amex, oberoende hur många gånger man klickar bort det :\.
 

NotRyan

Medlem
Det nya kortet har ju 45-60 dagars räntefri kredit, det gamla har ingen alls, så det finns ju räntefria fördelar för de som har utlägg i arbetet och inte får dessa ersatta förräns månaden efter utlägget.
Jodå, det gamla har mellan 15--45 dagars räntefri kredit beroende på när du genomför köpet!
 
När det gäller utlägg för jobbet spelar det ju stor roll om de kräver att se fakturan eller ej.

Jag kunde inte välja ett brytdatum som innebar att jag slapp ligga ute med pengarna med betalkortet, men väl med kreditkortet.
 
Toppen