SAS nya hemsida

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 12 Januari 2017.

1. TasselT

TasselT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har det någonsin varit så här mycket buggar på SAS hemsida ?
    Bokar man en Eurobonus biljett i PLUS går det inte att boka säte. Vill man boka av Eurobonusresan går det inte via hemsidan utan man tvingas ringa till kundtjänst.
    Plus en massa annat som funkar till och från.
    Hur många kunder tappar SAS pga strulet med hemsidan ?

Tyvärr känner jag igen beteendet när man låter indier ta hand om drift, underhåll och nyutveckling. Urusel kvalité, förseningar, missförstånd av krav, total inkompetens när det gäller att felsöka m.m.
    Hur mycket av det som SAS trodde sig spara in på att outsourca allt till indierna har ätits upp pga missnöjda kunder, högra belastning på kundtjänst och tappat anseende ?

Var bara tvungen att skriva av mig i frustrationen efter att åter behövt sitta i telefonkö för att boka av en bonusresa eftersom det inte går just nu på webben. Tjejen jag pratade med på kundtjänst erkände suckande att det är mycket buggar just nu när det gäller Eurobonusbiljetter.
    Allt det har ju fungerat tidigare, men nu har det inte funkat på länge.

/ TT

Kajsan, pswe, Ford Prefect och 1 annan gillar detta.
  2. aldrighemma

aldrighemma Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte om sas tycker att jag är ovanligt trögfattad, eller om detta är något som alla får:

upload_2021-10-17_8-53-32.png
    Denna ruta dyker upp varje gång jag loggar in sedan 1 vecka tillbaka, och ja, jag kryssar alltid i att jag accepterar... Har till och med läst dom.

Kajsan, Autonom och Mattias Holmén gillar detta.
  3. Homer

Homer Medlem

Jag har försökt ändra några bonusresor, det gick inte så bra...

• Internt fel
    • Systemet är tillfälligt ur funktion. Vänligen försök igen om ett par minuter.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!