TasselT
Medlem
Har det någonsin varit så här mycket buggar på SAS hemsida ?
Bokar man en Eurobonus biljett i PLUS går det inte att boka säte. Vill man boka av Eurobonusresan går det inte via hemsidan utan man tvingas ringa till kundtjänst.
Plus en massa annat som funkar till och från.
Hur många kunder tappar SAS pga strulet med hemsidan ?
Tyvärr känner jag igen beteendet när man outsourcar drift, underhåll och nyutveckling. Urusel kvalité, förseningar, missförstånd av krav, total inkompetens när det gäller att felsöka m.m.
Hur mycket av det som SAS trodde sig spara in på att outsourca allt har ätits upp pga missnöjda kunder, högra belastning på kundtjänst och tappat anseende ?
Var bara tvungen att skriva av mig i frustrationen efter att åter behövt sitta i telefonkö för att boka av en bonusresa eftersom det inte går just nu på webben. Tjejen jag pratade med på kundtjänst erkände suckande att det är mycket buggar just nu när det gäller Eurobonusbiljetter.
Allt det har ju fungerat tidigare, men nu har det inte funkat på länge.
/ TT
Bokar man en Eurobonus biljett i PLUS går det inte att boka säte. Vill man boka av Eurobonusresan går det inte via hemsidan utan man tvingas ringa till kundtjänst.
Plus en massa annat som funkar till och från.
Hur många kunder tappar SAS pga strulet med hemsidan ?
Tyvärr känner jag igen beteendet när man outsourcar drift, underhåll och nyutveckling. Urusel kvalité, förseningar, missförstånd av krav, total inkompetens när det gäller att felsöka m.m.
Hur mycket av det som SAS trodde sig spara in på att outsourca allt har ätits upp pga missnöjda kunder, högra belastning på kundtjänst och tappat anseende ?
Var bara tvungen att skriva av mig i frustrationen efter att åter behövt sitta i telefonkö för att boka av en bonusresa eftersom det inte går just nu på webben. Tjejen jag pratade med på kundtjänst erkände suckande att det är mycket buggar just nu när det gäller Eurobonusbiljetter.
Allt det har ju fungerat tidigare, men nu har det inte funkat på länge.
/ TT
Last edited by a moderator: