Senaste nytt

SAS nya hemsida

TasselT

Medlem
Har det någonsin varit så här mycket buggar på SAS hemsida ?
Bokar man en Eurobonus biljett i PLUS går det inte att boka säte. Vill man boka av Eurobonusresan går det inte via hemsidan utan man tvingas ringa till kundtjänst.
Plus en massa annat som funkar till och från.
Hur många kunder tappar SAS pga strulet med hemsidan ?

Tyvärr känner jag igen beteendet när man outsourcar drift, underhåll och nyutveckling. Urusel kvalité, förseningar, missförstånd av krav, total inkompetens när det gäller att felsöka m.m.
Hur mycket av det som SAS trodde sig spara in på att outsourca allt har ätits upp pga missnöjda kunder, högra belastning på kundtjänst och tappat anseende ?

Var bara tvungen att skriva av mig i frustrationen efter att åter behövt sitta i telefonkö för att boka av en bonusresa eftersom det inte går just nu på webben. Tjejen jag pratade med på kundtjänst erkände suckande att det är mycket buggar just nu när det gäller Eurobonusbiljetter.
Allt det har ju fungerat tidigare, men nu har det inte funkat på länge.

/ TT
 
Last edited by a moderator:

aldrighemma

Medlem
Jag vet inte om sas tycker att jag är ovanligt trögfattad, eller om detta är något som alla får:

upload_2021-10-17_8-53-32.png

Denna ruta dyker upp varje gång jag loggar in sedan 1 vecka tillbaka, och ja, jag kryssar alltid i att jag accepterar... Har till och med läst dom.
 

Homer

Medlem
Jag har försökt ändra några bonusresor, det gick inte så bra...


  • Internt fel
  • Systemet är tillfälligt ur funktion. Vänligen försök igen om ett par minuter.
 

MrRob

Medlem
Någon mer som har problem med att bokningar saknas under "Mina bokningar" på hemsidan? Har en bokning i februari som försvunnit från hemsidan men den syns (och går att uppdatera) i appen.
 

pswe

Medlem
Någon mer som har problem med att bokningar saknas under "Mina bokningar" på hemsidan? Har en bokning i februari som försvunnit från hemsidan men den syns (och går att uppdatera) i appen.
Är det en av flera som saknas eller din enda bokning?
Jag har upplevt att alla mina är borta men inte att någon enstaka är försvunnen.
När alla saknats har det varit något knas med hur sidan läser in min profil, det har hjälpt att ladda om sidan några gånger.
 

MrRob

Medlem
Är det en av flera som saknas eller din enda bokning?
Jag har upplevt att alla mina är borta men inte att någon enstaka är försvunnen.
När alla saknats har det varit något knas med hur sidan läser in min profil, det har hjälpt att ladda om sidan några gånger.

Det kanske jag kunde ha förtydligat lite i mitt första inlägg. Jag har en poängbokning hos SAS och den syns enbart i appen.

Jag har testat logga in och ut ett par gånger utan framgång.
 

Jannes

Medlem
Det verkar vara massor på gång nu, min iOS app ber mig nu uppdatera till nya versionen och tillåter inte använda appen. Men AppStore verkar inte kunna bjuda på någon ny version?
 
Toppen