SAS nya hemsida

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 12 Januari 2017.

1. ante_77

ante_77 Medlem

Ja, jag tycker att det är svårt nog att hitta vettiga biljetter och flyga idag.
    Om man nu väl vill flyga så har dom inte lust att sälja en biljett...tydligen.

2. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det fungerar inte att återställa lösenord på SAS? Får mail om länk för att fylla i nytt lösenord, men varje gång slutar det med "något fel inträffade". Provat med Edge samt Firefox. Katastrofalt dåligt.

3. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma för mig, dock blir det återställt. Brukar behöva återställa via vanliga hemsidan för att sen kunna logga in i shoppingportalen.

4. Tonton

Tonton Medlem

5. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte på samma blåsning idag när jag hittade bonusbiljetter till nästa sommar. Kom först i efterhand på att det FORTFARANDE kanske strular med platsreservationen.

Ringde in till SAS för att stämma av och så var det ju så klart. Kundtjänstpersonen hade en väldigt avslappnad inställning till detta fel och kallade det för en liten bugg. Jag påpekade att det är sanslöst att saken inte löses, och att inte funktionen tills vidare tas bort.

"Det känns inte så prioriterat just nu pga coronan" fick jag då veta. Efter avslutat samtal dröjde det sen flera timmar innan platserna kom tillbaka och kunde bokas.

Jag kan bara inte förstå att ett så stort bolag som SAS har en så obekymrad inställning till ett fel som omöjliggör bokning av biljetter.

Tonton och Myllys35 gillar detta.
  6. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ut som att man nu kan filtrera på bokningsklass när man söker efter rena SAS-awards! Snyggt och äntligen SAS :) Skärmavbild 2020-08-24 kl. 11.42.19.png

Jane Insane, FilipJ, Jönsson och 15 andra gillar detta.
  7. ante_77

ante_77 Medlem

Den får inte jag fram

8. LSH

LSH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du måste vara inloggad

ante_77 gillar detta.
  9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!