SAS mystiska "Guldsupport"

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av henke12, 8 Oktober 2020.

  1. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Möjligt att det är så.
    Smidigt dock när man är sent ute och vill boka om till senare flight.
     
  2. Homer

    Homer Medlem

    Fungerar ju likadant på flygplatserna, Guld/Diamond får ta en kölapp som gör att de får förtur i kön
    men när det väl blir deras tur blir de "hjälpta" av samma personal som alla andra.
     
    Sir Lemon, hco och Knut-Olav gillar detta.
  3. Jean-Pierre

    Jean-Pierre Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Fråga i en gammal tråd: Som EBG - var hittar jag email-adressen? Har letat runt på Eurobonus-sidorna inloggad, men lyckas inte... Något tips?
     
  4. Hachans

    Hachans Medlem

    Det är väl då man får biljetterna utställda i New Jersey helt plötsligt. Fick det en gång när det var strejk och jag fick resa genom Finland istället.

    Men ja, det är väl den vanliga amerikanska kundtjänsten som har öppet antar jag, det går säkert att nå någon av de asiatiska numren också om man ringer på väldigt konstiga tider skulle jag gissa (vet inte var de sitter men har öppet på affärstid i Asien). Numren finns listade på SAS sida och vem som helst kan ju ringa dem, man måste inte befinna sig i landet de riktar sig till.
     
  5. Canadien

    Canadien Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    FlyerTalk Forums
     
    KennethL och Jean-Pierre gillar detta.
  6. henke12

    henke12 Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Hjälp att friska upp dåligt minne,
    Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?

    För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,
     
  7. SilverJonten

    SilverJonten Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Jo det har det nog gjorts. Jag har då inte upplevt toklånga väntetider då jag ringt in och knappat in mitt EBD* nr i början på samtalet.
     
  8. Xilan

    Xilan Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ringt in några gånger under de senaste dagarna. Ca 12-15 minuters kö som EBD.
    Sedan får man multiplicera den tiden med HUACA-faktorn som för tillfället är ganska hög. Jag har fått prata med stackars sommarjobbare ett par gånger som inte hade så bra koll. En bad mig faktiskt att ringa in igen till ”Diamond-supporten”.
    - Du menar samma nummer som jag nu har ringt?
    - Eeh ja.
    - Och hoppas att jag kopplas till någon annan som har lite bättre koll, helt enkelt?
    - .. ja precis.

    Jag försökte tänka på att jag också haft sommarjobb i olika serviceyrken en gång i tiden och säkert inte alltid ”levererade” jag heller.
     
    airbus380.se, Jannes, Rebel och 4 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×