SilverJonten
Medlem
Möjligt att det är så.Dvs samma support som man väl kan nå tex från USA, de behöver inte anpassa sig till svenska öppettider utgår jag ifrån.
Smidigt dock när man är sent ute och vill boka om till senare flight.
Möjligt att det är så.Dvs samma support som man väl kan nå tex från USA, de behöver inte anpassa sig till svenska öppettider utgår jag ifrån.
Fråga i en gammal tråd: Som EBG - var hittar jag email-adressen? Har letat runt på Eurobonus-sidorna inloggad, men lyckas inte... Något tips?För mig är det en e-postadress man kan mejla till om ärenden som har med Eurobonus att göra. Dom svarar oftast inom 1-2 dagar.
Dvs samma support som man väl kan nå tex från USA, de behöver inte anpassa sig till svenska öppettider utgår jag ifrån.
FlyerTalk ForumsFråga i en gammal tråd: Som EBG - var hittar jag email-adressen? Har letat runt på Eurobonus-sidorna inloggad, men lyckas inte... Något tips?
Jo det har det nog gjorts. Jag har då inte upplevt toklånga väntetider då jag ringt in och knappat in mitt EBD* nr i början på samtalet.Hjälp att friska upp dåligt minne,
Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?
För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,
Jag har ringt in några gånger under de senaste dagarna. Ca 12-15 minuters kö som EBD.Hjälp att friska upp dåligt minne,
Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?
För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,