Senaste nytt

SAS mystiska "Guldsupport"

Hachans

Medlem
Dvs samma support som man väl kan nå tex från USA, de behöver inte anpassa sig till svenska öppettider utgår jag ifrån.

Det är väl då man får biljetterna utställda i New Jersey helt plötsligt. Fick det en gång när det var strejk och jag fick resa genom Finland istället.

Men ja, det är väl den vanliga amerikanska kundtjänsten som har öppet antar jag, det går säkert att nå någon av de asiatiska numren också om man ringer på väldigt konstiga tider skulle jag gissa (vet inte var de sitter men har öppet på affärstid i Asien). Numren finns listade på SAS sida och vem som helst kan ju ringa dem, man måste inte befinna sig i landet de riktar sig till.
 

henke12

Medlem
Hjälp att friska upp dåligt minne,
Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?

För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,
 
Hjälp att friska upp dåligt minne,
Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?

För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,
Jo det har det nog gjorts. Jag har då inte upplevt toklånga väntetider då jag ringt in och knappat in mitt EBD* nr i början på samtalet.
 

Xilan

Medlem
Hjälp att friska upp dåligt minne,
Har jag läst att nu under strejken har inte EBG/EBD-prio getts när man ringt in?

För övrigt horribelt att appen visar DIAMOND SERVICE,
Jag har ringt in några gånger under de senaste dagarna. Ca 12-15 minuters kö som EBD.
Sedan får man multiplicera den tiden med HUACA-faktorn som för tillfället är ganska hög. Jag har fått prata med stackars sommarjobbare ett par gånger som inte hade så bra koll. En bad mig faktiskt att ringa in igen till ”Diamond-supporten”.
- Du menar samma nummer som jag nu har ringt?
- Eeh ja.
- Och hoppas att jag kopplas till någon annan som har lite bättre koll, helt enkelt?
- .. ja precis.

Jag försökte tänka på att jag också haft sommarjobb i olika serviceyrken en gång i tiden och säkert inte alltid ”levererade” jag heller.
 
Toppen