henke12
Medlem
Har under en lång tid funderat på vad folk menar när de skriver/säger att de har pratat med, fått stå i kö, fått dålig service av "Guldsupporten"
Mig veterigen finns ingen Guldsupport en kan ringa till, det finns endast en support där statusmedlemmar har förtur i kön och har möjlighet att ringa dygnet runt.
Har jag missuppfattat det helt eller har SAS kommunicerat på ett illa sätt till sina guldmedlemmar att det finns en särskilt kundtjänst för guldmedlemmar?
(Eurobonus Guld/Diamant har ju sin emailadress där man kan få hjälp med frågor gällande Eurobonus men det är ju någonting annat)
EDIT:
Slängde dit en poll för att se hur BC-medlemmar uppfattar situationen
Mig veterigen finns ingen Guldsupport en kan ringa till, det finns endast en support där statusmedlemmar har förtur i kön och har möjlighet att ringa dygnet runt.
Har jag missuppfattat det helt eller har SAS kommunicerat på ett illa sätt till sina guldmedlemmar att det finns en särskilt kundtjänst för guldmedlemmar?
(Eurobonus Guld/Diamant har ju sin emailadress där man kan få hjälp med frågor gällande Eurobonus men det är ju någonting annat)
EDIT:
Slängde dit en poll för att se hur BC-medlemmar uppfattar situationen