Senaste nytt

SAS mobile-app

El0

Medlem
Börjar bli dags för SAS att lägga in stöd för att kunna boka ungdomsbiljetter I sina appar. Nu har jag endast testat iPad och windows phone appen... Så kan inte uttrycka mig om Androidappen men misstänker att vi Ungdomar inte är välkomna där heller? :)
 

nota bene

Medlem
Börjar bli dags för SAS att lägga in stöd för att kunna boka ungdomsbiljetter I sina appar. Nu har jag endast testat iPad och windows phone appen... Så kan inte uttrycka mig om Androidappen men misstänker att vi Ungdomar inte är välkomna där heller? :)
Nej, det har aldrig gått. Får snällt öppna browsern på mobilen för att lösa detta...
 

widescreen

Medlem
Nej, det verkar inte gå att ta bort i appen. Så du får snällt bjussa arbetsgivaren på lite bonus :)

På betalsidan "Review and Pay" kan man välja att använda "company code" för resan.
Så vid privata resor kan man avaktivera koden. Å andra sidan känns det som en fair deal att låta arbetsgivaren få credits då det inte påverkar EB..
 

Agö

Medlem
Börjar bli dags för SAS att lägga in stöd för att kunna boka ungdomsbiljetter I sina appar. Nu har jag endast testat iPad och windows phone appen... Så kan inte uttrycka mig om Androidappen men misstänker att vi Ungdomar inte är välkomna där heller? :)
I den uppdatering som släpptes idag (1.14) meddelas att det nu finns stöd för att boka ungdomsbiljetter. Andra förändringar är att passinformation kan läggas in i appen och automatiskt fyllas i vid incheckning.
 
Jag fick ett brev från Amex igår där följande text finns att läsa:
SAS förbättrar sin app
Kring årsskiftet lanserar SAS en förbättrad app som kommer att innehålla ett digitalt EuroBonus-kort. Med appen blir det enklare att hålla ordning på EuroBonus-nummer, medlemsnivå och allt annat i ditt EuroBonus-medlemskap. Behöver du ett EuroBonus-medlemskort beställer du ett enkelt på sas.se/eurobonus.
 
Toppen