SAS med ny livery på planen

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 10 September 2019.

1. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis...

LPC123 gillar detta.
  2. Simon

Simon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hen som photoshoppat den bilden har ju inte ens lyckats sätta SAS rätt i perspektivet så det känns ju inte maximalt trovärdigt. Man kan ju klaga på mycket SAS gör men när det gäller sin design tycker jag de sällan sätter en fot fel så jag känner mig inte jätteorolig. För min del hade de gärna fått använda illustrationerna i menyerna för att göra en special-livery.

Brandforce, danielhog och LPC123 gillar detta.
  3. lucasd

lucasd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samtidigt är ju den ihopklippta bilden fel. Mig veterligen sitter inte vingen mellan dörrpar 1 och 2, utan mellan 2 och 4 på en 350.

Brandforce gillar detta.
  4. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utveckla gärna det där......på bilden som du citerat sitter ju vingen rätt

5. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hans källa på bilden är dock Insideflyer.dk (som han skriver i inlägget).

6. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om en uttalad SAS-pilot twittrar ut korrekta bilder på nya designen innan den offentliggörs så uppstår det med säkerhet betydande käbbel i relationen till arbetsgivaren. Därav min misstanke att detta inte är den riktiga designen.

samet, Berglund, Janne V och 2 andra gillar detta.
  7. Thornado

Thornado Medlem

Precis, och han skriver ju dessutom själv i sitt senaste inlägg "It's in the paint shop now. I have no idea how it will look until September 19."

Frisk78 gillar detta.
  8. Lord

Lord Medlem

Också spännande att se vad som händer ombord, sitter just nu på SK965 där all dricka serveras i samma sorts glas med motiveringen ”det blir nytt snart så inga kompletteringar köps in”...

Tobbe.O, Remington Steele och Brandten gillar detta.
  9. Hachans

Hachans Medlem

Det förklarar varför vi har generiska plastmuggar ombord på 940. Inte för att det spelar någon roll, bubbligt vin i plastmugg smakar samma med eller utan SAS logga på dem.

10. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Det där är ju rostskyddsfärg. o_O

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!