Senaste nytt

SAS med ny livery på planen

bankb

Medlem
Hoppas de visar upp alternativet revolution

Kommer nog inte att hända tyvärr. Det är mer eller mindre standardprincip av byråer som Bold att ta fram förslag på det sättet, ett som är helt crazy och ett som är lite mer i linje med vad man förväntar sig.

Det främst skälet till det är helt enkelt att man ska få ett ännu starkare positivt intryck av den mer försiktiga delen :) Tar de fram två för snarlika alternativ är risken stor att man delar en ex styrgrupp i två läger... sen är det inget roligt att vara designbyrå längre, för då börjar kompromiss VM :)

Hur som helst, det alternativet som skrotas brukar sällan vara så väl genomarbetat så det är lämpligt att visa utanför projektgruppen. Och i det här läget så är det enda som kan hända, att vi som får se det börjar tycka att det alternativ de faktiskt valt, inte alls är lika bra, som de flesta verkar tycka nu.

Men jag håller med om att jag väldigt gärna hade velat se skisserna på det andra också :)
 

igelkotten

Medlem
Tydligen dikter på insidan av motorerna. Kul detalj.
8EDC4725-C9DD-40B0-B7BE-6BCC14B056DE.png
 

bstark

Medlem
Klart positiv, jag var tveksam till Lufthansa när jag såg de bilderna men efter att ha sett den i verkligheten så tycket jag den är snygg.

SAS ser det inte så dumt ut på bilderna, så jag utgår ifrån att det blir ännu bättre i verkligheten. Möjligen är det SAS i silver man kan ha synpunkt på.
 

Johan L

Medlem
Jag är väldigt nöjd. Jag tycker möjligen att den så kallade kronan hade blivit snygg med den draperiblå färgen som finns i kabinen som kontrast, men det är helt ok. Bara mer bekymrad över hur det kommer att se ut på underhuggaren CRJ...
 
Toppen