SAS Mastercard X 3 26-29 April

Diskussion i 'Kreditkort' startad av 090034208, 30 Mars 2012.

1. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte först att det inte stämde och hade med särskrivning att göra men det står faktiskt att man får 20 poäng + 20 extra poäng som blir totalt 40 extrapoäng. Se upp med mellanrummen där.

2. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt, riktigt surt att både MC och Diners kampanjar samma helg...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För er som är lagda åt det hållet, kan det vara värt att notera att Clas Ohlson har rea i sin webbutik (-20%) samt fri frakt. Erbjudandet gäller fram till den 29/4, så det matchar rätt bra med denna kampanj och COs webbutik tar Dinners.. ;)

Själv ska jag handla ett nytt stativ till geirkapen.

4. Gäller även presentkort som man kan lösa in mot kontanter i de flesta varuhusen... Min dotter var och löste in 8k SKr efter senaste DC dubbelpoängdriven. Var ingen diskusion alls utan hon fick pengarna direkt utan problem. Hon hade visserligen argumentet att det finns inget ni säljer som jag vill ha vilket min tokiga farsa inte begriper... men behövde aldrig använda det ;-)

5. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tillsammans med månadens Dinersräkning kom ett kort som bekräftar 20 + 20 för
    perioden torsd 26/4 - sönd 29/4. Shopping i London hela helgen !
    (Även MC skickar med info om sin kampanj med 10 + 20 Extrapoäng 26-29/4).

6. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det ska nog kunna bli mer än 20000 poäng till helgen.
    Kök på Ikea bland annat. (Och det är inte ens till mig)

7. Homer

Homer Medlem

Låter bra, nästan för bra för att vara sant!?

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi får hoppas att inte allt för många representanter för MC/Diners läser detta forum. Isåfall kanske det blir enhancements...

9. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Undrar hur det funkar nu då när det är -20% i webshopen. Det verkar ju gälla även på presentkort, men det lär väl inte gå att köpa presentkort för 4000 kronor och sedan lösa in det mot kontanter och få 5000 kr i handen..?

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Wow! Let the games begin!

Om inte annat borde man ju kunna köpa något för presentkorten, och sedan returnera det. Eller ännu bättre, köpa presentkort med 20% rea och sedan använda dessa för att köpa nya med 20% rabatt... Rinse and repeat...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!