Senaste nytt

SAS Mastercard X 3 26-29 April

agehall

Medlem
För er som är lagda åt det hållet, kan det vara värt att notera att Clas Ohlson har rea i sin webbutik (-20%) samt fri frakt. Erbjudandet gäller fram till den 29/4, så det matchar rätt bra med denna kampanj och COs webbutik tar Dinners.. ;)

Själv ska jag handla ett nytt stativ till geirkapen.
 

Ubbe

Medlem
För er som är lagda åt det hållet, kan det vara värt att notera att Clas Ohlson har rea i sin webbutik (-20%) samt fri frakt. Erbjudandet gäller fram till den 29/4, så det matchar rätt bra med denna kampanj och COs webbutik tar Dinners.. ;)

Själv ska jag handla ett nytt stativ till geirkapen.

Gäller även presentkort som man kan lösa in mot kontanter i de flesta varuhusen... Min dotter var och löste in 8k SKr efter senaste DC dubbelpoängdriven. Var ingen diskusion alls utan hon fick pengarna direkt utan problem. Hon hade visserligen argumentet att det finns inget ni säljer som jag vill ha vilket min tokiga farsa inte begriper... men behövde aldrig använda det ;-)
 

Kricka

Medlem
Tillsammans med månadens Dinersräkning kom ett kort som bekräftar 20 + 20 för
perioden torsd 26/4 - sönd 29/4. Shopping i London hela helgen !
(Även MC skickar med info om sin kampanj med 10 + 20 Extrapoäng 26-29/4).
 

Glenn E

Medlem
Ja det ska nog kunna bli mer än 20000 poäng till helgen.
Kök på Ikea bland annat. (Och det är inte ens till mig)
 

Homer

Medlem
Gäller även presentkort som man kan lösa in mot kontanter i de flesta varuhusen... Min dotter var och löste in 8k SKr efter senaste DC dubbelpoängdriven. Var ingen diskusion alls utan hon fick pengarna direkt utan problem. Hon hade visserligen argumentet att det finns inget ni säljer som jag vill ha vilket min tokiga farsa inte begriper... men behövde aldrig använda det ;-)

Låter bra, nästan för bra för att vara sant!?
 

NiNE

Medlem
Gäller även presentkort som man kan lösa in mot kontanter i de flesta varuhusen... Min dotter var och löste in 8k SKr efter senaste DC dubbelpoängdriven. Var ingen diskusion alls utan hon fick pengarna direkt utan problem. Hon hade visserligen argumentet att det finns inget ni säljer som jag vill ha vilket min tokiga farsa inte begriper... men behövde aldrig använda det ;-)

Undrar hur det funkar nu då när det är -20% i webshopen. Det verkar ju gälla även på presentkort, men det lär väl inte gå att köpa presentkort för 4000 kronor och sedan lösa in det mot kontanter och få 5000 kr i handen..?
 

agehall

Medlem
Wow! Let the games begin!

Om inte annat borde man ju kunna köpa något för presentkorten, och sedan returnera det. Eller ännu bättre, köpa presentkort med 20% rea och sedan använda dessa för att köpa nya med 20% rabatt... Rinse and repeat...
 
Toppen