Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

M.K

Medlem
@JacobGBG Vi är många som delar denna känsla till viss del. Rekord med poäng överallt men lite privat resande. Dessutom fler och fler devalveringar i mina program.

Detta ska vi ändå se positivt på och kan hjälpa Flypremium rejält nästa år då dessa points postas i juni. Kanske vi dessutom kan resa mer normalt om ett år eller iallafall boka något då längre fram i tid?

Jag har räknat lite smått på detta och kommer köra en hel del utländsk spend med 3x. Poängkostnaden hamnar på ca 12,35öre per extra EB. Helt ok det.
 

Doctor-X

Medlem
Hur mycket kan jag fylla på hos Revolut, betala av hos CSN, betala räkningar hos Billhop/Betalo eller annat som begränsas som kontaktuttag?
10 000 SEK/24h
20 000 SEK/96h

Jag borde veta, men kommer inte ihåg... men visst gäller summan per kort? Dvs det går att köra 10 000 SEK/24h på huvudkortet och 10 000SEK/24h på PointEarner samma dag.
 

Big Birger

Medlem
Jag tror att det är så enkelt att alla villkor gäller "per kort", även om det är ett "PointEarner"-kort. Den som har huvudkort är betalningsansvarig, och det är den totala beviljade krediten som är "köpgränsen" för summan av de olika korten.
 

Fly Hard

Ny medlem
Sjukt osexig design på nya kortet tycker jag. Typ laktosfri lättmjölk eller borrsats från biltema. Om jag har "råkat" säga upp mitt SAS MC premiumkort och nedgraderat till basic igår, när börjar nedgraderingen gälla?
 
Last edited:
Toppen