SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

Diskussion i 'Kreditkort' startad av FilipJ, 6 Maj 2021.

1. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    YMMV
    Ibland får du behålla ”bonuspoängen”
    Oftast inte

2. Renato

Renato Medlem

Det är okej att jag inte får behålla extra poängen för jag "förtjänar" inte dom, men ville mest inte förlora på det.

3. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar inte SEB tömma kontot för alla poängen när de gör de månatliga överföringar? Jag tycker inte att jag har fått över alla poäng för föregående månad.... Eller missminner jag mig?

4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kom två poster. En för vanliga poäng och en post för x3bonusen

5. Räknaren i appen/hemsidan nollställs den 1:a varje månad, poängen bokförs hos Eurobonus under första veckan varje månad. Denna månad den 2:a för mig. Men normalt sätt mellan 2-5:e varje månad.

6. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var en duktig poängjägare under denna kampanj och köpte ett par presentkort på ICA mest för skojs skull. Intressant nog får man ICA-bonus både på köpet av presentkorten och när man löser in dem, alltså cirka 2 procent totalt.

Den djärve kan ju testa att köpa presentkort för presentkort, som i sin tur används för att köpa presentkort och så vidare…

hco, Berglund, Mattias Holmén och 1 annan gillar detta.
  7. Tonton

Tonton Medlem

Dags att bli stammis, i dubbel bemärkelse!

CoooC, Mattias Holmén och taxvalp gillar detta.
  8. Det kan vara bra att veta att ICA’s presentkort ej går att använda online. De funkar dock även på Apotek Hjärtat.

9. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah nu förstår jag det. Mitt SEB EuroBonus poängkonto har varit övertrasserad under mars och april månad och nu har de då dragit av de poängen när saldot för maj månad blev positivt.

Måste ut och tjäna in fler poäng :)

Mattias Holmén gillar detta.
  10. Fredrik Staxäng

Fredrik Staxäng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dags att göra en tråd för poänghelger?

Sommaren är på väg! Det firar vi med en poängfest, som du kan vara med i oavsett om du har semester hemma eller utomlands.1

Du kan se fram emot dubbla poäng från 25 till 27 juni 2021 på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium. Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kronor, normalt upp till 25.2

Poängfesten fortsätter sedan från 1 juli till 15 augusti 2021. Då får du 50% fler poäng (30 Extrapoäng/100 kr), när du betalar med kortet i lokal valuta på utlandsresan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!