SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

Diskussion i 'Kreditkort' startad av FilipJ, 6 Maj 2021.

1. Karlssonskan

Karlssonskan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. :)Jag tog bort inlägget.

mha321 och Mattias Holmén gillar detta.
  2. Japp. Ni hade rätt, jag har fått fel poäng för inköpen i fredags. Har skrivit till kundtjänst utan svar ännu. Löser sig nog under veckan.

3. Samma här, skickade via säkra meddelanden k appen. Inget svar ännu dock.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Enhet

Enhet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett framsteg men inte riktigt där än, nu har de uppdaterat texten vid specifikation att det är 30 campaign points men fortfarande värdet för 20.

Olle K och Samosaguas gillar detta.
  5. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar som de jobbar på problemet med felaktigt antal poäng. Såg i appen att det iaf står 30 campaign points nu. Tidigare stod den 20 poäng i appen för mig. Uträkningen är dock fortfarande felaktig…

Edit: Tvåa på bollen :)

kexxcream, Jane Insane, Linmet och 1 annan gillar detta.
  6. KED

KED Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu börjar det hända saker. Mina inköp från 23/5 blir rätt poängmässigt. 15 ordinarie p/100 och 30 kampanjpengar/100. Fortfarande fel för inköp 21 och 22 men antar att det löser sig så småningom:)

Mattias Holmén och Jane Insane gillar detta.
  7. Jean-Pierre

Jean-Pierre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mina faktiska poäng är inte (ännu) ändrade för något av helgens datum. Däremot rubriken Campaign Points i appen, som redan beskrivet. Dock så visar rubriken delvis fel, det är alltid 30 Campaign points oavsett typ av inköp. T.ex. SAS-biljett: "25 Reward Points" samt "30 Campaign points" - borde givetvis vara 50 Campaign points. Får bevaka att de kommer ihåg att ändra den biten också.

You Amateurs... o_O Nästa gång SEB, gör rätt från början så slipper ni städjobbet...

8. MrRob

MrRob Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står även här 30 campaign points på transaktionen men till skillnad från KED så ser jag fortfarande fel poäng i högerkolumnen. Där det står 600/900 borde det stå 600/1200. Månadssummeringen är inte heller rätt.

Men det går uppenbarligen framåt även på SEB :)

pswe gillar detta.
  9. pswe

pswe Medlem

Kan inte va lätt att driva bank på det här sättet… men det är klart att om fokus är på att minska plastförbrukningen (många ton måste det handla om) genom att inte förnya korten varje år, så kan man inte hinna med allt.

10. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar inte gå så smidigt att rätta till problemet med felaktigt antal poäng under kampanjen. Nu har jag fått in en hel del nya rader med minuspoäng dessutom o_O Plus att det fortfarande inte är 45 poäng per 100 kronor på registrerade köp.

hco gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!