SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Robert flysas, 22 Juli 2020.

1. WAR

WAR Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick svar i appen idag med erbjudande om 10.000 poäng, skickade mitt meddelande den 30/7

2. Tonton

Tonton Medlem

Ja - och jag tror nog vi är en del som har gjort det.

Du får ju inte heller glömma att de förmåner som kortet erbjuder är i princip oanvändbart just nu. Iaf för mig, som av anledningar inte har har lust att resa runt i Europa just nu - ännu mindre lust har jag att göra det på en dålig utväxling av poängen.

10k gratispoäng är ju inte helt fel som plåster på såren - speciellt när man vet att det kommer komma en ökning av årsavgiften.

Johans00, samet, aruba1 och 1 annan gillar detta.
  3. igelkotten

igelkotten Medlem

Ar inte EBD, och erbjods 1000 poang (om de nu inte rakade missa en nolla... :D )

4. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick svar nu under eftermiddagen med erbjudande om 10.000p. Tackade ja direkt :)
    (Är EBD)

Håller med @Tonton tycker det är ett bra plåster på såren från SEB kort!

Måste även passa på att tacka alla fantastiska tips om extrapoäng som dykt upp under Corona, hade inte varit möjligt utan BC <3

Gus gillar detta.
  5. aruba1

aruba1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och likaså jag fick idag ett erbjudande om 10k EuroBonus Poäng. Skickade in synpunkt den 30/7.

Berglund gillar detta.
  6. andersl

andersl Medlem

Fick också svar i eftermiddags, är EBD men fick bara erbjudande om 1000 poäng :mad:

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har väl blivit rusning:)

Doctor-X gillar detta.
  8. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skickade fråga 29/7
    Inget svar ännu.

Jag lär väl bli undantaget som bekräftar regeln och inte får något erbjudande.

9. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skickade in min synpunkt 29/7 och fick i går svar att de uppmanade mig att ringa SAS Kundservice.

Tonton gillar detta.
  10. Karlssonskan

Karlssonskan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir lite nyfiken på vad du har bett om kompensation för? Mig veterligen så är det väl bara Diamant som har fått försämrade villkor med dyrare årsavgift.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!