Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

pswe

Medlem
Tack för tipset. Efter att ha sett detta igår skickade jag ett meddelande i appen till SEB. Klagade på att inte kunna resa och att jag som Diamond åker på full avgift. Fick svar nu, erbjuds 10000 poäng om jag vill vara kvar som kund. För ganska exakt ett år sedan gav samma övning mig 5000.
 

Johans00

Medlem
Testade också, hade inte samma tur i kundtjänstlotteriet... Bad henne dubbelkolla uppgifterna hos SAS och kreditera halva årsavgiften då jag är EBD, inväntar svar med stor spänning.
a95c39af962a383d39674a96c2cba349.png
 

B79

Medlem
Testade också, hade inte samma tur i kundtjänstlotteriet... Bad henne dubbelkolla uppgifterna hos SAS och kreditera halva årsavgiften då jag är EBD, inväntar svar med stor spänning.
a95c39af962a383d39674a96c2cba349.png
Jag fick exakt samma svar och också bad om återbetalning av halva årsavgiften som EBD.
Vi får se vad som händer. :D
 

Homer

Medlem
Tack för tipset. Efter att ha sett detta igår skickade jag ett meddelande i appen till SEB. Klagade på att inte kunna resa och att jag som Diamond åker på full avgift. Fick svar nu, erbjuds 10000 poäng om jag vill vara kvar som kund. För ganska exakt ett år sedan gav samma övning mig 5000.

Jag har aldrig varit Diamond men fick 10k förra året när beklagade mig över meningen med att samla Eurobonuspoäng
och att nyttan med kortets förmåner minskat.
I år fick jag 5k...


Hej!

Vi vet att den senaste tidens situation med Covid-19 har det lett till att reseaktiviteten och konsumtionen har varit mindre än normalt och möjligheten att tjäna poäng har varit begränsad.

Därför kan vi erbjuda dig 5000 poäng idag. Vänligen återkom om du godtar det som kompensation

Årsavgiften går inte att ändra.

Önskar dig en trevlig dag.
 

taxvalp

Medlem
Hur är det nu - höjdes inte årsavgiften till 1495 kr även för EBD? Blev debiterad detta men enligt SEB kort är jag EBB Basic i deras system, trots att det står Diamond när jag loggar in i appen.
 
Toppen