Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

011430121

Medlem
Efter ha läst tråden, tog jag mod och ringde SEB kort, sa att jag hört att de skulle kraftigt höja priset och att jag tyckte det skulle räcka med mitt American Express, den trevliga damen kollade mitt konto och informerade mig om att jag hade betalt i juni 750kr ( jag hade inte full koll om jag skall vara ärlig) hon rekommendera mig att lägga in almanackan en påminnelse i slutet av april att se över om jag ville säga upp mitt kort.
Spenderar runt 150.000 kr om året på Master Card, använder det där inte American Express inte fungerar

Jag kopplade ner samtalet tittade på telefonen och tänkte, hur fan får alla andra 10000 EB poäng, jag misslyckades även denna gång med något som alla andra lyckats med.
 

Rickard_O

Medlem
Efter ha läst tråden, tog jag mod och ringde SEB kort, sa att jag hört att de skulle kraftigt höja priset och att jag tyckte det skulle räcka med mitt American Express, den trevliga damen kollade mitt konto och informerade mig om att jag hade betalt i juni 750kr ( jag hade inte full koll om jag skall vara ärlig) hon rekommendera mig att lägga in almanackan en påminnelse i slutet av april att se över om jag ville säga upp mitt kort.
Spenderar runt 150.000 kr om året på Master Card, använder det där inte American Express inte fungerar

Jag kopplade ner samtalet tittade på telefonen och tänkte, hur fan får alla andra 10000 EB poäng, jag misslyckades även denna gång med något som alla andra lyckats med.
Jag kunde ju inte klaga på årsavgiften pga att jag inte är diamond, så jag klagade på bristen av att använda min "flypremium-nivå", det är ju ett minst lika godtyckligt att bli kompenserad för!

Så skicka ett meddelande till dom om det så får du säkert iaf minst en 5000 poäng!
 

Maja

Medlem
Efter ha läst tråden, tog jag mod och ringde SEB kort, sa att jag hört att de skulle kraftigt höja priset och att jag tyckte det skulle räcka med mitt American Express, den trevliga damen kollade mitt konto och informerade mig om att jag hade betalt i juni 750kr ( jag hade inte full koll om jag skall vara ärlig) hon rekommendera mig att lägga in almanackan en påminnelse i slutet av april att se över om jag ville säga upp mitt kort.
Spenderar runt 150.000 kr om året på Master Card, använder det där inte American Express inte fungerar

Jag kopplade ner samtalet tittade på telefonen och tänkte, hur fan får alla andra 10000 EB poäng, jag misslyckades även denna gång med något som alla andra lyckats med.
Du är vi två! Jag fick kalla handen och tvärnekades all form av kompensation.
 

Thornado

Medlem
Jag kopplade ner samtalet tittade på telefonen och tänkte, hur fan får alla andra 10000 EuroBonus poäng, jag misslyckades även denna gång med något som alla andra lyckats med.

Jag tror att problemet (som andra har antytt) ligger i att du uppenbarligen hittat någon konstig funktion i din telefon som gör att du kunde ha någon form av röstkommunikation i realtid med en annan människa med hjälp av den. Det är bättre att använda telefonen så som Gud menade att den skulle användas när han skapade den, dvs för skriven kommunikation medelst chat eller mail.
 

samet

Medlem
Hade blivit lovad 10k av i chatten. Så skulle nu in och kolla. Javisst, där fanns det 10k.

Men raden ovanför, också från Mastercard 189poäng. Vafan, jag har ju handlat en del denna månaden, borde vara mer.

Loggar in i appen... -27k SEK... vafan... Lufthansa som varit så utskällda har återbetalat 62k SEK för våra inställda First Companion till Argentina. Jo man tackar ja, nu är jag redo för dubbla-poäng-helgen när saldot börjar på -27!
 
Toppen