SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Robert flysas, 22 Juli 2020.

1. I närtid kommer jag givetvis ingenstans. Men nu har jag 12 månader till säkrade. Det kändes som en No brainer är jag upptäckte att jag hade lyckats skrapat ihop 198 000 poäng.
    Varför inte liksom?!

igelkotten gillar detta.
  2. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller helt med! Ska man boka Europa hade jag lätt kollat på Svalbard / Färöarna! Har man Nordic Choice-poäng / Radisson-poäng kan man boka fina hotell på Svalbard och på Färöarna finns ett relativt nyöppnat Hilton :)

3. Tonton

Tonton Medlem

Nu där vi relativt off-topic för tråden - men rätt ska vara rätt - Hotellet öppnar, som det ser ut just nu, först 14 oktober, så "relativt nyöppnat" är nog en väldigt liberal definition :D

4. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu fick jag âterkoppling. :)

10k EuroBonus

Jag har haft kortet sedan start med en spend på mellan 300-500k/år, nöjd EBD och behåller kortet.

Jag hoppas nu som de flesta mest att världen tillfrisknar snart och att vi får resa långt igen i C & F.

P.S. Tack till @Robert flysas för trådstart.

Last edited: 24 Augusti 2020
  5. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter klagomål på deras första svar fick jag nu av annan person hyffsat klippt standardsvar som andra angett att de beror på en del faktorer etc.

Blev 5000poöng för min del så jag är nöjd. Tack för att ni uppmärksammat att detta gick att göra.

6. Martin_S

Martin_S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2500 för mig. EBG med rätt låg spend på kortet.

7. Rickard_O

Rickard_O Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag lyckades få 5000 poäng som EBG, skulle säga att jag har en relativt låg spend på kortet, ca 80-100k/år

M.K gillar detta.
  8. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tombola tror jag inte på. De har säkert en tjänst liknande denna. :cool:
    BOFH Excuses Generator

Berglund gillar detta.
  9. mischadee

mischadee Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skam den som ger sig. Är EBD och fick blankt nej två gånger men när jag sedan hotade med att säga upp kortet så gav de sig och jag fick i allafall 5000 poäng med en standardformulering om Covid-19 m.m.

Gus gillar detta.
  10. P-L

P-L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även här fick jag nej två gånger och fick en ursäkt på tredje tillsammans med 10 000p. Kortet behålls :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!