SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020

Diskussion i 'Kreditkort' startad av hco, 30 Januari 2020.

1. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Epost idag.

Dags att vara redo med Curve och GBIT.

D̶e̶t̶t̶a̶ ̶ä̶r̶ ̶a̶l̶l̶t̶s̶å̶ ̶s̶t̶a̶n̶d̶a̶r̶d̶-̶M̶C̶.̶ ̶I̶n̶t̶e̶ ̶p̶r̶e̶m̶i̶u̶m̶.̶

Edit: det är kampanj både för Premium och standard. Samma datum. Text nedan för standard.
    ----------
    TRE DAGAR MED DUBBLA POÄNG
    Den 14-16 februari 2020 får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard – och alla eventuella tillhörande PointEarner.(1) Du får upp till 40 Extrapoäng per 100 kr, normalt upp till 20.(2)

Anmäl dig senast 6 februari 2020. När vi har fått din anmälan får du en bekräftelse via e-post inom några timmar.

(1) Dubbla poäng gäller inte för kontantuttag.

(2) Den 14-16 februari 2020 får du 20 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 30 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 40 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se.

Last edited: 30 Januari 2020
    aruba1, aikelo, imartin och 4 andra gillar detta.
  2. Gizmokvack

Gizmokvack Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då var det dags igen... Värm upp kreditkortet!

Den 14-16 februari 2020 får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium – och alla eventuella tillhörande PointEarner.1 Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kr, normalt upp till 25.2

OBS! Anmäl dig senast 6 februari om du vill ha dubbla poäng. När vi har fått din anmälan får du en bekräftelse via e-post inom några timmar.

hco och palmen gillar detta.
  3. Tongen2

Tongen2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jodå, gäller premium också.
    Jag har det och här står det "TRE DAGAR MED DUBBLA POÄNG
    Den 14-16 februari 2020 får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium – och alla eventuella tillhörande PointEarner.1 Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kr, normalt upp till 25"

hco gillar detta.
  4. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Wooohoooo!

5. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De här blev ju knas. Jag har för cirka en månad sedan uppdaterat mitt vanliga till ett premium men ser nu i mailet att det står upp till 40 poäng och inte 50 som det borde. Med tanke på att det brukar funka sådär bra så undrar man ju lite ifall det funkar om man nu anmäler sig på detta mailet men att det sedan är med ett premium man handlar. Det vanliga kontot är ju inte avslutat ännu men korten spärrades automatiskt när jag började använda premiumkorten. Får väl bli ett samtal till kundtjänst som jag inte har förhoppningar om att de ska ha så bra koll på läget.

6. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gött -- synkade kampanjer =)

Delad glädje är dubbel glädje.

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Fick också mailet nu 12:47

8. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick jag med alldeles nyss. Förra gången blev det en massa samtal då jag inte fick något mail. Skönt slippa detta denna gång.

011430121 och imartin gillar detta.
  9. IT-snubben

IT-snubben Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes, fick också mailet nu. Det är ju lite olika om man får dessa mail eller inte. ;)

Men nytt måste väl vara att de lovar ett bekräftelsemail på anmälan? Kan inte minnas att jag sett något om det förut och har heller aldrig fått något sådant mail.

10. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta blir ju toppen ;) dags att damma av Curve kortet!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!