Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

Pratade nyss med SEB kort de säger att det är SAS som sköter utskick av dessa mail. Samt att hon frågade om jag hade rätt inställningar för att få dessa mail Har tidigare fått erbjudande samt att jag har rätt inställningar. Vidare sa jag att ett flertal andra inte fått dessa mail. Återigen hänvisade hon till SAS.
Samma här, har alltid fått dessa erbjudanden men inte denna gång. Ringde SEB och det gick inte att lägga in manuellt...

Dock sa hon jag pratade med att utskicket kommer från SAS men uppgifterna om vilka som skall ha Mail kommer från SEB så man måste ha bockat i att man vill ha erbjudanden och marknadsföring i profilen på saseurobonusmastercard....

Undrar hur det hänger ihop med:
SAS Eurobonus World Mastercard är avsändare till all kommunikation och lämnar aldrig ut dina kontaktuppgifter till tredjepart.

Avsändaren på mailet för kampanjen är SAS EuroBonus, info-sas@flysas.com.
(Tittade på en kollegas Mail som fick erbjudandet).
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Jag fick erbjudandet, anmälde och fick bekräftelse på mail direkt. Anmäld även på förra men handlade inte en pryl då jag glömde "fylla på" kassan innan helgen = 0 kredit kvar.

Kan det vara något sådant som triggade ny kampanj till oss som inte handlade under förra?
 

Hubert

Medlem
Anmälde mig för en kvart sedan men har ännu inte fått bekräftelsebrev :)

Det kommer säkert och erbjudandet passar perfekt till Floridaresan!
 

Fidde

Medlem
Jag fick erbjudandet, anmälde och fick bekräftelse på mail direkt. Anmäld även på förra men handlade inte en pryl då jag glömde "fylla på" kassan innan helgen = 0 kredit kvar.

Kan det vara något sådant som triggade ny kampanj till oss som inte handlade under förra?
Har varit med i alla dubbla poäng-kampanjer som postats här sedan jag skaffade kortet sommaren 2017 och inte haft några problem att få mailen. Hade bara problem med att få poängen förra gången men meddelande via appen löste det.
 

Doctor-X

Medlem
Funkar det att göra köp i utländsk valuta via Curve och sen köra GBIT den 13:e dec mot SAS MC för att få 40p/100kr eller debiteras denna summa i SEK mot SAS MC, så det blir 30p/100kr?

Kanske skulle frågan passar bättre i Curve tråden ;)
 

Bridgeman

Medlem
Det har blivit ett moment 22, SEB hänvisar till SAS, SAS hänvisar till SEB. Har alltid fått dessa mail. Hoppas på någon snar lösning nu när det tycks vara ett flertal som hör av sig både till SAS samt SEB om detta problem.
 
Toppen