SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

Diskussion i 'Kreditkort' startad av hallgren, 27 November 2019.

1. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!

2. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Cool, samma slutsats som min snabba reflektion i ämnet. Dock med 2.5% som referens för valutapåslag, men det kan säkert fluktuera en smula (?). Så, beror på hur konservativ beräkning man vill göra om man vill göra överslag på 2.5kr/15p eller något lägre. Kokar ju dessutom ner till vad man värderar eurobonuspoängen till. Om det är det skivet hyllmeter om tidigare :)

Personligen låter jag mitt revolut gå varmt, men kommer maxa överföring från SAS MC under aktuell helg osv.

3. Homer

Homer Medlem

4. Bridgeman

Bridgeman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har premium men inte fått ngt mail ännu. :(

adhoc76 gillar detta.
  5. marsj027

marsj027 Medlem

Har inte heller fått mail

adhoc76 gillar detta.
  6. Sebbeh

Sebbeh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är icke premium men har fått mail och bekräftelse att jag är anmäld.

zippan och Mr Basic gillar detta.
  7. Atom

Atom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fått mail, gick inte klicka i webläsare. Fungerade bra i mobilen. Ingen bekräftelse.

8. Atom

Atom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som har premium men ej fått mail, har ni fått tidigare mail? Har ni kryssat i att ni vill ha kampanjmail från SAS på SAS hemsida?

9. McFace

McFace Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Obs att mailet går ut i flera omgångar. Jag fick först 3-4 dagar "sent" förra gången. Lönar sig nog att ha lite tålamod.

imartin gillar detta.
  10. folo

folo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Premium här också och fick samma kampanj som du, dvs mailet/siffrorna är anpassade för icke-premium. Anmälde mig i bara farten och insåg sen att siffrorna inte gick ihop. Överväger att dra ett mail och dubbelkolla att man inte hamnat i nån icke-premium bucket och bara får 10 flera poäng per krona...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!