Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

Veron

Medlem
BFB8BFC6-C151-4E8F-B4DE-59DA3E726952.jpeg
Ja, mina transaktioner syns med dubbla poäng. Ligger dubbla linjer med samma poäng.
 

Gargamel

Medlem
Har någon bättre koll än mig på hur det fungerar med transaktioner i annan valuta än SEK? Dessa transaktioner ligger grå i appen och då funderar jag om man får poäng för dessa (1) när köpet gjordes (Transaktions dagen - dvs dubbla poäng) eller (2) när transaktion väl är genomförd (Settlement dagen - vilket förmodligen blir på måndag = inte dubbla poäng)?
Mina köp i US Dollar står som reserverad men jag har fått poängen ändå. Du ser det i appen om du går in under Eurobonus och sedan längst ner, dubbla rader om du har x2.
 

Gargamel

Medlem
Mina köp i US Dollar står som reserverad men jag har fått poängen ändå. Du ser det i appen om du går in under Eurobonus och sedan längst ner, dubbla rader om du har x2.
Citerar mig själv. Ser nu att det är för köp på fredag, har inte fått in några poäng ännu oavsett valuta för lördag och söndag.
 

McFace

Medlem
Jag har fått poäng enligt schema men inte återfört pengar till kortet jag använde för GBIT. Glädjen hade varit större om det bara vore fel på poängen snarare än dubbla dragningar. Skatta er lyckliga, menar jag.
 
Jag har fått poäng enligt schema men inte återfört pengar till kortet jag använde för GBIT. Glädjen hade varit större om det bara vore fel på poängen snarare än dubbla dragningar. Skatta er lyckliga, menar jag.
Det tar upp till 5 dagar av erfarenhet. Om det passerar 5 dagar då kontakta Curve supporten då går du hjälp inom 24h.
 

Veron

Medlem
Körde gbit i fredags och krediteringen är synlig nu vilket den inte var för två timmar sen.
Helt ok med tanke på helg. Härlig funktion vilket gav mig sköna extrapoäng.
 

JochenS

Medlem
Nu blev hela helgens poäng synliga. Första kampanjhelgen med Curve och gbit vilket funkade bra och gav ett fint tillskott.
 
Toppen