Senaste nytt

SAS Mastercard, dubbla poäng 13-15 december 2019

Filip

Medlem
Tråkigt för dig.
Ser man det redan när det är reserverat belopp, eller måste transaktionen först gå igenom för att man ska se det?
Jag gjorde en top-up som än så länge bara är reserverad. Det står inget om kontantuttag, än i alla fall.

Jag antar att du åkte på uttagsavgift på 3% då också? Läggs den på saldot direkt eller senare?
Det står som reserverat (enbart uttagsbeloppet)men kommer bli kontantuttag med avgift på 3% på måndag. Har för mig att det blir två transaktioner.
 

Tonton

Medlem
Kan också bekräfta att Revolut topup registreras som kontantuttag. Synd bara att man upptäckte det efter 5 topups. :mad:
Det står som reserverat (enbart uttagsbeloppet)men kommer bli kontantuttag med avgift på 3% på måndag. Har för mig att det blir två transaktioner.
Har du lust att print screena?

Mig veterligen är du då den enda som detta sker för, iaf vad som har rapporterats på forumet.

Jag tror nämligen inte att fallet är så, utan det är snarare systembegränsningar som gör att SAS MC visar det som kontantuttag - men att det i slutändan inte blir någon avgift. Men tråkig ifall du åker på avgiften, såklart.
 

Filip

Medlem
Har du lust att print screena?

Mig veterligen är du då den enda som detta sker för, iaf vad som har rapporterats på forumet.

Jag tror nämligen inte att fallet är så, utan det är snarare systembegränsningar som gör att SAS MC visar det som kontantuttag - men att det i slutändan inte blir någon avgift. Men tråkig ifall du åker på avgiften, såklart.

Absolut, jag drar för snabba slutsatser utifrån notifieringen i appen. Anledningen till det var också att samtliga mina insättningar till Revolut har gått igenom vilket inte har skett tidigare kampanjer.
 
Last edited:
Toppen