SAS Mastercard Classic gratis första året och 5000 Eurobonus poäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Robert flysas, 1 November 2019.

1. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Passar de som är osäkra vad de vill välja för kort. Kom på detta erbjudande av ren slump. Det är gratis avgift första året och 5000 EuroBonus poäng efter du använt kortet 3 ggr. inom 30 dagar. Länken går direkt till ansökan. Ingen provision etc för min del. Men vill dela med mig av ett rätt bra erbjudande. Vanligtvis kostar första året 197,50 kr och ger 3000 EuroBonus poäng.

Länk till ansökan:

Mastercard SAS DC Kundservice

Mer info:

Erbjudandet gäller endast om du inte haft ett kort under de senaste två åren. Välkomstpoängen sätts in på ditt SAS EuroBonus-konto senast tre månader efter dina köp under förutsättning att du fortfarande har kvar kortet vid poängöverföringen.

Du får 10 Extrapoäng per 100 kronor på alla köp i svenska kronor, 15 Extrapoäng när du betalar i utländsk valuta och 20 Extrapoäng när du köper flygbiljetter på sas.se.

Last edited: 1 November 2019
    hco, Sir Lemon, M.K och 4 andra gillar detta.
  2. ericwg

ericwg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant! Ingen officiell information i övrigt?

Robert flysas gillar detta.
  3. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte vad jag kunde se. Men tror nog inte detta erbjudande kommer finnas kvar alltför länge, kanske året ut etc.....? ;)

4. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant! Har liknande erbjudanden dykt upp förut? För SAS Amex-korten är det ju nästan en standardiserad värvningskampanj 2ggr/år. Har ni varit med om liknande med SAS MC?
    Tror ni liknande kommer upp för SAS MC Premium?

Kommer nog skaffa detta om inte det dyker upp liknande erbjudande för Premium

5. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var ett tag sedan jag såg någon sådan kampanj, men man vet aldrig.

6. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då är det kanske lika bra att satsa på detta kort än att vänta på ett erbjudande på Premium som kanske inte kommer.

7. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Faktiskt intressant detta. Har någon med Premium redan testat att få detta också? Med SEB gränserna på diverse transaktioner ser jag nya ok möjligheter.

8. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står tydligt att det ej gäller om du haft ett kort senaste 2 åren.

9. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så de menar ”ett SAS MC-kort, vilket som” när de skriver så? Skönt i isåfall, för då slipper jag känna mig tvingad att skaffa ett kort till ;-)

10. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Mattias Holmén Jag tycker inte det är så tydligt då detta är en annan produkt. Jag har t ex flera olika produkter från Amex och har som mest haft tre olika kort samtidigt från dem varav två SAS kort. Jag ska prova att ansöka med denna kampanj då jag kommer till Sverige nästa gång utan negativt utfall från någon rapportering här. Värt prova för 25k eb gratis på ett år. 200k köpsgräns med detta om jag minns riktigt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!