Senaste nytt

SAS Loungen™ 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fredrik

Medlem
Jag får väl säga att mitt glas med Krug fylldes på några gånger. Fem glas blev det tillslut innan jag gick över på det röda vinet och sen blev det någon drink som avslutning. Kabinpersonalen var både proffsig och personlig och jag ger fem champagneglas till dagens flight på SQ.
 

Jacob

Medlem
Nu sitter jag i Asianaloungen i satelliten som SQ anvander. Jag och en person till ar de enda gasterna pa F-sidan. Jag ar inte helt impad av moblemanget men ska kolla matutbudet...
Är det Asiana loungen på Seoul Incheon du pratar om? Den som ligger i satellitterminalen?
 

Fredrik

Medlem
Just det. Jag noterade att de serverade soppa, fiskpinnar samt diverse kallskuret där. Kanske inte vad jag skulle valt men de andra gästerna(tre stycken) plockade på sig. Jag nöjde mig med Häagen Dazs för jag räknade med att maten ombord skuile räcka för mig och så var det.
 

Jacob

Medlem
Just det. Jag noterade att de serverade soppa, fiskpinnar samt diverse kallskuret där. Kanske inte vad jag skulle valt men de andra gästerna(tre stycken) plockade på sig. Jag nöjde mig med Häagen Dazs för jag räknade med att maten ombord skuile räcka för mig och så var det.
Jag har bara varit inne i business loungen men tyckte den var lite småmysig med upplysta bokhyllor.
Maten var väl kanske inte jättespektakulär dock.
 

ErikOM

Medlem
Sitter just nu i loungen Galaktika i Moskva. Stort och luftigt, en hel del tilltugg att välja mellan och bra urval av drycker, men ingen varm mat.Gratis wifi så klart (blir alltid lika förvånad när det inte ingår (t ex på TXL).
 

Jacob

Medlem
Sitter just nu i loungen Galaktika i Moskva. Stort och luftigt, en hel del tilltugg att välja mellan och bra urval av drycker, men ingen varm mat.Gratis wifi så klart (blir alltid lika förvånad när det inte ingår (t ex på TXL).
Vilket bolag är det som har den loungen?

Håller med att det är lite dåligt att Lufthansa inte har gratis WIFI i sina lounger år 2011.
 
waffles_osl.jpg


Vafler i OSL i dag. :)
 

agehall

Medlem
Kommer att flyga söder ut med LH 6229 imorgon, så jag lär vara i Scandinavian loungen runt 14 och en timme frammåt ifall någon annan råkar ha vägarna förbi..
 

Malu

Medlem
Tar en tur till ZRH imorgon, så jag besöker också nämnda vattenhål, dock vid 0845-0915 på ett ungefär...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen