Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Erik M

Medlem
Nån fler än jag som upplevt väldigt långa köer de senaste dagarna? Har pågått i ca tre dagar nu såvitt jag vet. Antingen svarar de inte alls eller så erbjuds man att bli uppringd, utan resultat. Oroande.
 
Nån fler än jag som upplevt väldigt långa köer de senaste dagarna? Har pågått i ca tre dagar nu såvitt jag vet. Antingen svarar de inte alls eller så erbjuds man att bli uppringd, utan resultat. Oroande.
Förra veckan så fick jag flera gånger sitta flera timmar i kö. Ringde t ex en dryg timma innan stängning och fick sitta tre timmar i kö innan samtalet bröts.
 

taxvalp

Medlem
Telefonkö i dag men det gjorde inget. Behövde ändra datum på utresan för vår resa till Kap Verde Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2017 | Sida 50 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor med två dagar - allt annat lika. Finns gott om tillgänglighet så jag förklarade läget och att jag ville spara ombokningsavgiften genom att göra en ny bokning. Agenten såg att det var gott om plats, avbokade och bokade på nytt utan avgift.

När hon beräknade skatterna blev de 1478 kr lägre per person, exakt samma flighter fast utresa två dagar tidigare. Tack, Tallinn!
 

Brandten

Medlem
Brukar inte tax vara typ max 3500kr på eurobonusresor? Bra jobbat att sänka med 50%!

Tycker alltid jag landar på "maxtak" och så fort det ska ändras blir det några tior extra + ombokningsavgiften. :(
 
Kan bara instämma i berömmet!
10 minuter kö sedan väldigt bra service rakt igenom. Hade förberett med förslag på rutter ToR BKK, enda möjliga jag hittade på hemvägen var Air India via Delhi som tydligen inte gick att boka (de trodde hela AI's system låg nere) men hon sökte under samtalet och hittade Thai/Swiss via Peking, något som jag inte hittade varken på United eller Googleflights. Allt i C.
 

palmen

Moderator
Brukar inte tax vara typ max 3500kr på eurobonusresor? Bra jobbat att sänka med 50%!

Tycker alltid jag landar på "maxtak" och så fort det ska ändras blir det några tior extra + ombokningsavgiften. :(
Kan bli mer än så beroende på vilka flygplatser man passerar, generellt är det väldigt dyrt att passera LHR i premiumkabin vad det gäller skatter.
Med nya reglerna har jag haft som mest ca 4000 kronor i skatter och avgifter.
 

JimmyH

Medlem
Brukar inte tax vara typ max 3500kr på eurobonusresor? Bra jobbat att sänka med 50%!

Tycker alltid jag landar på "maxtak" och så fort det ska ändras blir det några tior extra + ombokningsavgiften. :(


4551 gick min bokning på , blev lite förvånad eftersom en snarlik bokning som jag gjorde med tog bort gick på 3555.

Servicen var det dock inget fel på , fick kanske vänta 10 minuter.
 
Toppen