Anders Östling
Medlem
Så det kom fram! WunderbartI mitt sökande Stockholm - Las Vegas sökes! [TÄVLING - Vinn ett par Bose QC35] så pratade jag med Kristina idag som hälsade till er alla och tackade så hemskt mycket för kortet!
@Anders Östling
Så det kom fram! WunderbartI mitt sökande Stockholm - Las Vegas sökes! [TÄVLING - Vinn ett par Bose QC35] så pratade jag med Kristina idag som hälsade till er alla och tackade så hemskt mycket för kortet!
@Anders Östling
Kan man göra det för vanliga bonusresor?Väldigt konstigt att Tallin kan lösa så mycket, men inte den svenska kundtjänsten?
Kanske bättre att alltid ringa tallinn?
Jag tror jag pratade med henne alldeles nyss. Trevlig och hjälpsam. Tipsade mig om att titta efter årsskiftet för biljetter med Thai i september 2017.en säger/ljudar fram ett uh-huh varje gång jag drar mina önskemål
Jag tror jag pratade med henne alldeles nyss. Trevlig och hjälpsam. Tipsade mig om att titta efter årsskiftet för biljetter med Thai i september 2017.
Men det är lite konstigt, för killen jag pratade med någon minut tidigare såg den tillgänglighet jag efterfrågade. På flera flighter.
Den första kunde hjälpa mig med allt utom en liten men vital del av resan (RAR-AKL på en resa ARN-BKK-AKL-RAR-AKL-SYD-BKK-FRA-ARN).Varför ringde du igen om den första operatören kunde hjälpa dig?
Det är vanliga numret och knappa in sitt eurobonus nummer så kopplas man rättVilket nummer gäller för dygnet runt service om man är EBG/EBD?
Jag har ringt vanliga numret och är hänvisad till dagtid...
Fast man kopplas ju inte till Tallinn då utan vanliga guld supporten som inte kan göra så mycket (enligt min tidigare erfarenhet).Det är vanliga numret och knappa in sitt eurobonus nummer så kopplas man rätt