Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Väldigt konstigt att Tallin kan lösa så mycket, men inte den svenska kundtjänsten?

Kanske bättre att alltid ringa tallinn?
 
Last edited by a moderator:
Stort tack till Kristina idag (jobbar hon jämt?) som snabbt och smidigt bokade om min Pacific-resa till nästa sommar. Kanske är det lyckan när det man har hittat på ANA:s webb går i lås när man ringer som bidrar till nöjdheten? Dom där minutrarna av nervositet under väntetiden som bemöts av sån bra service... :)
 

Erik M

Medlem
en säger/ljudar fram ett uh-huh varje gång jag drar mina önskemål
Jag tror jag pratade med henne alldeles nyss. Trevlig och hjälpsam. Tipsade mig om att titta efter årsskiftet för biljetter med Thai i september 2017.

Men det är lite konstigt, för killen jag pratade med någon minut tidigare såg den tillgänglighet jag efterfrågade. På flera flighter.
 
Jag tror jag pratade med henne alldeles nyss. Trevlig och hjälpsam. Tipsade mig om att titta efter årsskiftet för biljetter med Thai i september 2017.

Men det är lite konstigt, för killen jag pratade med någon minut tidigare såg den tillgänglighet jag efterfrågade. På flera flighter.

Off-topic: Varför ringde du igen om den första operatören kunde hjälpa dig?

On-topic: Ringde idag och bokade nästa hösts NZ-resa, fick dock inte prata med favorit-Kristina men en lika trevlig och hjälpsam tjej! Jag bokade biljetter med Thai i slutet september och hemresa i oktober. Inga problem att hitta tillgänglighet.

Ni kommer väl ihåg att skicka vykort till dessa Luftens Hjältar från era bonusresor???

SGS 5th floor
Ravala 5
101 45 Tallin
Estonia
 

Erik M

Medlem
Varför ringde du igen om den första operatören kunde hjälpa dig?
Den första kunde hjälpa mig med allt utom en liten men vital del av resan (RAR-AKL på en resa ARN-BKK-AKL-RAR-AKL-SYD-BKK-FRA-ARN).
Han kollade också att jag inte hade för många stopp i destinationszon (det hade jag inte) och att systemet accepterade 3 legs ut, 5 legs hem (det gjorde det). Jag ringde igen för att testa att göra samma bokning men med hemresan en vecka tidigare eller senare. Den där lilla men vitala delen funkade fint! Men då var det istället starten som trilskades.
 

Johan67

Medlem
Vilket nummer gäller för dygnet runt service om man är EBG/EBD?

Jag har ringt vanliga numret och är hänvisad till dagtid...
 
Toppen