Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Är det någon som vet om Tallinn kan hjälpa till med vanliga awardbokningar utan voucher?

SAS kundtjänst är ju helt värdelösa och ser ingen tillgänglighet alls. Mejlar Diamondsupporten som snabbt bekräftar att det finns gott om tillgänglighet och ringer tillbaka till kundtjänst som naturligtvis inte kan hjälpa mig eftersom de inte ser någon tillgänglighet...
 

NotRyan

Medlem
Är det någon som vet om Tallinn kan hjälpa till med vanliga awardbokningar utan voucher?

SAS kundtjänst är ju helt värdelösa och ser ingen tillgänglighet alls. Mejlar Diamondsupporten som snabbt bekräftar att det finns gott om tillgänglighet och ringer tillbaka till kundtjänst som naturligtvis inte kan hjälpa mig eftersom de inte ser någon tillgänglighet...
Vänta någon timme så hamnar du i Tallinn per automatik när du ringer vanliga numret..... Inte på den gruppen kanske men.....
 
Vänta någon timme så hamnar du i Tallinn per automatik när du ringer vanliga numret..... Inte på den gruppen kanske men.....
Det föreslog kundtjänst också. "Vänta tills vi har stängt så kan de nog hjälpa dig". Vet inte om man ska skratta eller gråta. Får hoppas att Tallinn är mina hjältar idag också!
 

Elberto

Medlem
Är det någon som vet om Tallinn kan hjälpa till med vanliga awardbokningar utan voucher?

SAS kundtjänst är ju helt värdelösa och ser ingen tillgänglighet alls. Mejlar Diamondsupporten som snabbt bekräftar att det finns gott om tillgänglighet och ringer tillbaka till kundtjänst som naturligtvis inte kan hjälpa mig eftersom de inte ser någon tillgänglighet...

Been there, done that....

Gör så här: Ring till Tallinn och be de att skapa en bokning men inte utställa biljetten.
Sen och med bokningsreferens ringer du tillbaka till SAS och be de "issue the ticket"

Så funkade det för mig tidigare.
 
Been there, done that....

Gör så här: Ring till Tallinn och be de att skapa en bokning men inte utställa biljetten.
Sen och med bokningsreferens ringer du tillbaka till SAS och be de "issue the ticket"

Så funkade det för mig tidigare.
Ska testa det, tack! Ringde du på Tallinns ordinarie öppettider eller på det svenska kundtjänstnumret efter ordinarie tid?
 
Toppen