SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Diskussion i 'Övrigt' startad av Cristoffer Cedergren, 31 Juli 2016.

1. bnr

bnr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alltid svensk tidszon i deras angivelser. De var tydliga med att även dagarna med 09-15 under jul var svensk tid.

SK989 gillar detta.
  2. Johan Franzén

Johan Franzén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har fått uppdaterade öppettider mot de som gavs tidigare? Verkar inte öppna 9 (idag iallafall).

3. Johan Franzén

Johan Franzén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu har de öppnat, tog väl bara lite sovmorgon på julafton. :)

Brandten, Dreamliner och Mikael Stillman gillar detta.
  4. Dr.D

Dr.D Medlem

Någon som vet vad som händer med Tallinn? Varit i kö i 3 timmar nu - borde inte 241 hetsen innan nyår vara slut nu?
    Kötiden uppgavs till 22 minuter när jag började samtalet och är uppe i 3 timmar nu.

5. Xpressen

Xpressen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ringde in imorse 09:00 fick info om 5 minuter kö. Tog 1,5 timma innan jag kom fram. Skulle ändra en resa som startade 06.00 imorgon då sa agenten att det inte var tillåtet att ändra närmare än 24 timmar innan avresa.

Bad henne då vänligt att söka tillgänglighet och förklarade att om tillgänglighet finns och du inte vill ändra i befintlig resa så avbokar vi befintlig resa och bokar en ny istället. Agenten hittade tillgänglighet och pratade med supervisor och då gick det att ändra i befintlig resa trots allt.

rosenstam och Mr Basic gillar detta.
  6. ELOS

ELOS Medlem

Har bokat CPH-SIN-DPS via hemsidan. Ville ringa och ändra tiden på flighten SIN-DPS. Förstås married segments. Tallinn menar att man själv ska ringa Singapore Airlines och låsa upp segmentet. Det gjorde jag och pratade med kontors chefen i Stockholm som var tillmötesgående men mycket uppretad på att SAS beter sig så här. SAS ska själv kontakta Singapore Airlines back office och få segmentet upplåst.

lillemannen, zippan, aruba1 och 5 andra gillar detta.
  7. TravelARN

TravelARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ringde idag till Tallinn och fick veta att en av tjejerna som heter Kristina (det fanns två med samma namn) har slutat. Tyvärr.

Sir Lemon gillar detta.
  8. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas inte det är ”den” Kristina

TravelARN gillar detta.
  9. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra personer har en tendens att flytta på sig då de är attraktiva överallt!

ludde, 011430121, aruba1 och 5 andra gillar detta.
  10. majoren

majoren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ringde Tallin nu på eftermiddagen för att göra en mindre justering på en resa som startar tidigt i morgon bitti. En vänlig röst svarade efter bara en enda signal! Enligt reglerna måste man boka om senast en arbetsdag (24 timmar) innan avresa. Men de var tillmötesgående, hittade tillgänglighet och bokade om efter mina önskemål. Som vanligt bra service.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!