SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Diskussion i 'Övrigt' startad av Cristoffer Cedergren, 31 Juli 2016.

1. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lång telefonkö vid flera försök i dag och jag fick till slut lite förvånande hjälp av en svensk i stället. De har tydligen fått hoppa in extra på grund av hög belastning. En mycket kompetent agent även om han inte var så van vid Amex 2-4-1-bokningar. Än så länge oklart om han applicerar ombokningsavgiften men han kunde se mina samtliga SAS-bokningar och konstaterade att jag är en trogen kund så den kanske blir "bortglömd"...

Last edited: 23 Augusti 2017
  2. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag råkade ringa det vanliga SAS-numret för att boka om, de kunde inte se några platser på anslutningsflyget till Frankfurt, och kunde inte biljettera. De råkade dessutom lägga benet över atlanten en dag fel men anslutningsflyget till Frankfurt och från New York på rätt dag.
    Ringde istället Tallinn där underbara Kristina svarar och genast plockar fram biz-platser och fixar till allting annat, samt biljetterar.
    Underbar kvinna det där!

oneM, Rasmus_1, Sir Lemon och 11 andra gillar detta.
  3. Passepartout

Passepartout Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt galet vilken service och koll de har! Stor eloge till personalen!

Sir Lemon, Jakob Österberg och rosenstam gillar detta.
  4. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pratade med Kristina igår när jag bokade en 2-4-1. Otroligt snabb och kompetent. Vore SAS vanliga kundtjänst lika bra så skulle SAS ha en riktigt bra kundtjänst ;)

5. Passepartout

Passepartout Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågan är om det inte var Kristina jag också talade med, stenkoll!

AndersSt, kristerj, nollbit och 1 annan gillar detta.
  6. AndersSt

AndersSt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma, hon hade verkligen koll när jag pratade med henne, snacka om rätt person för jobbet. Framförallt var hon lugn och noggrann, skickade först bokningsförslag till mig att läsa genom innan biljettering.

rosenstam, Mr Basic och Canadien gillar detta.
  7. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns flera Kristina på SAS Tallinn, fyi.

martin.agren och rosenstam gillar detta.
  8. AndersSt

AndersSt Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha, där ser man. Dessutom tyckte jag faktiskt att hon sa "Christine" men utgick ändå ifrån att det handlade om samma person som alla talar så väl om här. :)
    Nåväl, bra service var det i alla fall.

rosenstam och Brandten gillar detta.
  9. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag vet att denna tråd skapades för att tacka Tallinn folk som sköter Amex 2-4-1 bokningar men jag vill passa på tacka Peter som sköter det vanliga kundtjänst numret i Finland. Jag alltid glad då det är han som svarar, han är alltid vänlig, trevlig och hjälpsam samt kunnig. (Däremot några tjejer som sköter finska kundtjänsten har mycket att önskas)

Sir Lemon gillar detta.
  10. Irene

Irene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God kväll alla!
    Jag kommer att befinna mig i Tallinn i början av juli och tänkte passa på och tacka våra hjältar i SAS Tallinn personligen genom att ge en flaska champagne till var och en. Vet ni hur många de är där som jobbar i kundservice?

Delayed, KennethL, Maja och 13 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!