Senaste nytt

SAS Kampanj till USA och Asien (2999-3999 kronor), boka senast 9 augusti

JWD

Medlem
Äntligen så fick jag använda mina 4*€125 vouchers så efter att ha stått på ARN i en timme så fick jag en tripp till Washington för 614 pix och en avstickare till Shanghai för 617 pix. Enkelt att säkra guldet i år :D Någon som åker Washington 09sep - 15sep eller Shanghai 10nov - 16nov?
 
Väldigt lockande priser på longhaul till Asien, men synd att resedatum endast var fram tills 16 mars 2016 då jag vill resa i April. Någon som vet om/när SAS brukar köra kampanj på dessa biljetter?
 

fcx

Medlem
Väldigt lockande priser på longhaul till Asien, men synd att resedatum endast var fram tills 16 mars 2016 då jag vill resa i April. Någon som vet om/när SAS brukar köra kampanj på dessa biljetter?

Hittills har det väl varit en gång i kvartalet. Till Hong Kong verkar det dock vara rea minst en gång i månaden, håll ögonen öppna vid torsdagsrean (rea varje torsdag, kallas "Now or never").
 

JWD

Medlem
Attans, jag åker 9 november och hem 18:e.
Stannar dock inte i Shanghai utan drar vidare till Jingdezhen.

Ja det var faktiskt väldigt synd. Jag har inget planerat för min vistelse än mer än att jag funderar på en avstickare till Peking en dag eller två.
 

Thornado

Medlem
:D Någon som åker Shanghai 10nov - 16nov?

Jag kommer att vara i Beijing i början av november, men kommer att åka ner till Shanghai kring 11:e (+/- några dagar... lite oklart exakt hur länge jag ska vara i Shanghai).

Attans, jag åker 9 november och hem 18:e.
Stannar dock inte i Shanghai utan drar vidare till Jingdezhen.

Jag åker också hem från Shanghai 18:e nov (PVG-CPH-ARN), så då är vi troligtvis på samma flight.
 

ESSA

Medlem
Ja det var faktiskt väldigt synd. Jag har inget planerat för min vistelse än mer än att jag funderar på en avstickare till Peking en dag eller två.

Ja hade varit trevligt med en BC träff.
Du kan välja mellan snabbtåg, 5,5 timme eller flyget. Vilket planerar du?

Jag åker också hem från Shanghai 18:e nov (PVG-CPH-ARN), så då är vi troligtvis på samma flight.

Kul! Då måste jag se till att BC-taggen är på!
Funderar på optiontown hem. Till plus.
Nån som känner till ifall det är nya kabinen på den flighten?
 
  • Gilla
Reactions: JWD

JWD

Medlem
Jag kommer att vara i Beijing i början av november, men kommer att åka ner till Shanghai kring 11:e (+/- några dagar... lite oklart exakt hur länge jag ska vara i Shanghai.

Kul då kanske du, jag och eventuellt @ESSA hinner med en BC träff.

Ja hade varit trevligt med en BC träff.
Du kan välja mellan snabbtåg, 5,5 timme eller flyget. Vilket planerar du?

Ja det hade absolut varit trevligt med en BC träff :) Än så länge har jag inte hunnit planera så mycket. Sen så har jag ju tyvärr bara 6 dygn på mig var av två faller bort mer eller mindre. Så frågan är väl om jag egentligen borde satsa på att resa till Beijing? Men om jag gör det så blir det med snabbtåget, då jag är löjligt förtjust i tanken på att åka få Bullet train mellan de två städerna.
 
Toppen