Senaste nytt

SAS kampanj 2019, "Påskpriser till hela världen"

Jag kan inte se att någon har uppmärksammat denna kampanjen. Jag hittar bl a bra priser från Malmö i november/december:

Miami ca 2700 SEK
Los Angeles ca 3100 SEK
Hong Kong för ca 4400 SEK

Samtliga priser är resebyråpriser (kräver betalning via banköverföring annars tillkommer 100-200 SEK i utebliven rabatt) hittade via Flygresor.se.
 

palmen

Moderator
Jag kan inte se att någon har uppmärksammat denna kampanjen. Jag hittar bl a bra priser från Malmö i november/december:

Miami ca 2700 SEK
Los Angeles ca 3100 SEK
Hong Kong för ca 4400 SEK

Samtliga priser är resebyråpriser (kräver betalning via banköverföring annars tillkommer 100-200 SEK i utebliven rabatt) hittade via Flygresor.se.
Har du någon länk till kampanjen? Den visas inte på sas hemsida i alla fall
 

trollet

Medlem
Jag fick ett mail.... Med följande länk:

Travelers are always one flight ahead | SAS

PÅSKEN HAR STARTAT PÅ SAS.SE!


Nu har vi fyllt ett stort påskägg med soliga erbjudanden på sommar- och höstresor. Hitta nästa resa till något härligt resmål i exempelvis Grekland, Italien, Tyskland eller England. Eller varför inte passa på att upptäcka något nytt i Sverige med en inrikesresa? Boka senast 22/4 och res mellan 13/5 och 31/10 2019.

Från och med 1 februari CO2-kompenserar vi alla EuroBonus-medlemmars resor med SAS.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

palmen

Moderator
Intressant att ha en kampanj som man inte gör reklam för på hemsidan?
Är det något experiment eller något jag helt missat i hur man driver en kampanj för att få bokningar?
 

Homer

Medlem
Intressant att ha en kampanj som man inte gör reklam för på hemsidan?
Är det något experiment eller något jag helt missat i hur man driver en kampanj för att få bokningar?

Jag ser det här på första sidan


och i torsdags skickade de en e-post med rubriken "Långhelg med påskpriser på sas.se!"

Påsk.jpg
 

obs

Medlem
Det känns i bland som att det är lite slumpmässigt om man hamnar på den svenska versionen eller den engelska (sas.se/en/) när man går in på sas.se

Men vad kan man också snart sagt förvänta sig av SKIT.... :rolleyes:
 
Toppen