Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 9, 30% rabatt på Scandic i Stockholm

mry

Medlem
Idag får du 30% rabatt på utvalda hotell i Stockholm, när du bor minst två nätter i rad. Erbjudandet gäller alla veckodagar 9/12 2013 – 6/1 2014 och därefter endast helger 7/1 – 2/2 2014. Stor frukostbuffé ingår! Passa på och upptäck Stockholm, se en show eller teater, shoppa, gå på mysiga julmarknader och njut av stadens fantastiska restaurangutbud. Och tjäna dessutom 1000 poäng per natt!

Boka hotell idag
 

mry

Medlem
På scandics hemsida står det att det erbjudandet är giltigt "Alla dagar 1 november - 6 januari samt fredag, lördag söndag 7 januari - 2 februari 2014"
 

walle33

Medlem
Detta var rejält konstigt då när jag öppnade luckan stod det att det var 10,000 poäng tecknande av Eurobonus Mastercard. Men via deras hemsida är det Scandic?
both.jpg
 

osterberg

Medlem
Konstigt, i mailet jag fick var det ett erbjudande om att skaffa EB MasterCard och få 10000 extrapoäng! Har SAS skickat fel eller vad är det som gäller?
 

walle33

Medlem
hmm nu har de bytt innehållet i luckan?


"Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r."

Går du via sas.se och klickar på julkalender får du fortfarande Scandic..
 

FFS

Medlem
Jag fick Scandic-erbjudandet. Däremot skulle jag gärna ta 10000p för ett MC. Idag har jag bara AmEx. Vad är det för adress till MC-luckan?
 
Toppen