SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

Diskussion i 'SAS EuroBonus Julkalender 2013' startad av NotRyan, 8 December 2013.

1. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vänta en vecka till så har du nog fått dina poäng då. De brukar komma in på kontot ungefär två veckor senare än dagen de bokförs på.

2. Hasse E

Hasse E Medlem

Nej, inga poäng än så länge! De extra 10000 poäng på min frus försäkring lyser med sin frånvaro......i slutet på mars!

3. Hasse E

Hasse E Medlem

Fick idag ett mail från Trygg Hansa: "Hej Hans Jag beklagar det inträffade. Jag sätter upp en överföring på 10 000 poängtill det EuroBonus-nr som du har registrerat hos oss. Överföringen kommer gå inom två veckor. Trevlig helg, XXXXXXX"

Vi får väl se........:rolleyes:

4. Pixel

Pixel Medlem

Fick samma mail i början på mars och ännu har inget hänt.

5. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nu väntat på poäng i tre månader. Det är riktigt illa! Trygg Hansa bara lovar att återkomma och inget händer. Jag har nu lagt in ett inlägg på deras Facebook för att se om det gör någon skillnad.

3 personer gillar detta.
  6. Hasse E

Hasse E Medlem

Japp, då har två veckor gått.....några poäng....nej!

7. micke

micke Medlem

Samma här.
    Det här börjar bli riktigt löjligt.

1 person likes this.
  8. Hasse E

Hasse E Medlem

Jag har samlat all korrespondens, jag tänker inte nöja mig med det här.

9. Pixel

Pixel Medlem

Idag ramlade poängen äntligen in. Även fru Pixel fick sina men till mitt konto.

10. Hasse E

Hasse E Medlem

Samma här......efter tre månader!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!