Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

DrKlas

Medlem
Har du fyllt i ditt Eurobonus nummer där så du får poäng normalt varje månad?

Ja jag får 22 poäng varje månad sedan i somras.

Ett tag trodde jag att jag skulle få poäng även för andra försäkringar men det slutade med helskumma fakturor, bl.a. påminnelse på ett negativt belopp plus förseningsavgift, och varningsbrev om uppsägning av bilförsäkringarna. Efter flera samtal med deras kundtjänst för att få ordning på allt flyttar jag nu mina försäkringar till andra bolag allteftersom de förfaller. Så kan det gå ...
 

mry

Medlem
Ja jag får 22 poäng varje månad sedan i somras.

Ett tag trodde jag att jag skulle få poäng även för andra försäkringar men det slutade med helskumma fakturor, bl.a. påminnelse på ett negativt belopp plus förseningsavgift, och varningsbrev om uppsägning av bilförsäkringarna. Efter flera samtal med deras kundtjänst för att få ordning på allt flyttar jag nu mina försäkringar till andra bolag allteftersom de förfaller. Så kan det gå ...

Oki, Jag funderar med på att flytta försäkringarna då det känns som jobbigt att jag måste byta till en mycket dyrare hemförsäkring för att få poäng för den med när jag har dem hos trygg hansa. De har ju dessutom tagit bort så man inte få ersättning för försenat bagage på hemförsäkringen ser det ut som. (Har dock inte hittat att de har informerat om det heller...)
 

SvartMjolk

Medlem
Någon mer än jag som inte fått de här poängen ännu? Vilken dag har ni fått poängen enligt aktivitetslistan?
 

PILOTEN

Medlem
Jag blev också lovad 10000 per person och tecknade därför 2st. Efter ett antal samtal där jag efterlyst poängen ber de om ursäkt men har iaf äntligen satt in 10000. Om jag vetat detta hade jag inte tecknat mer än en. Dåligt Trygg Hansa...
 

Hasse E

Medlem
Tecknade en försäkring till mig själv och en till min fru. 10000 poäng dök upp 12 februari...men 10000 saknas fortfarande. Ringde idag återigen upp kundtjänst som inte hade någon vettig förklaring men fick mig meddelat att nu skulle de fixa det här med "en gång".....vi får väl se....:confused:
 
Toppen