Senaste nytt

SAS Julkalender 2013. Lucka 8. 10 000 extrapoäng när du tecknar olycksfallsförsäkring

palmen

Moderator
Har också fått 11 poäng.
Märkligt kan man tycka att 11 poäng går igenom deras "tekniska problem" men inte 10000?

Det är nog så att de 11 poängen är en automatisk dragning som funnits implementerad i samband med att de ingick samarbetet med SAS. De extra poängen man ska få är säkert manuell hantering.
 

Homer

Medlem
Den som trodde att de här poängen skulle dyka upp utan problem har inte varit med förr! :)

Snubben på kundtjänst hade ingen koll alls, sa bara att "10.000 låter väldigt mycket" (!)
läste sedan innantill "för varje hundralapp du betalar i försäkringspremie får du 20 poäng"
tog mitt nummer och sa att någon skulle återkomma.
 

FFS

Medlem
Den som trodde att de här poängen skulle dyka upp utan problem har inte varit med förr! :)

Snubben på kundtjänst hade ingen koll alls, sa bara att "10.000 låter väldigt mycket" (!)
läste sedan innantill "för varje hundralapp du betalar i försäkringspremie får du 20 poäng"
tog mitt nummer och sa att någon skulle återkomma.
Det visar tyvärr att det som är jätteviktigt för oss här inte är lika viktigt för handläggarna på kundtjänst. Hoppas de har bättre koll på detaljerna i olika försäkringar
 

gdaily

Medlem
Set som är bra i det hela är att jag har noll ånger att säga upp försäkringen så fort poängen kommer. Vrågar dom varför så är svaret givet.
 

Thornado

Medlem
Set som är bra i det hela är att jag har noll ånger att säga upp försäkringen så fort poängen kommer. Vrågar dom varför så är svaret givet.

Förvisso så har du rätt i att man kan göra det utan att känna sig som en dålig människa. Å andra sidan så blir ju poängen minst 2-3 gånger så dyra som man hade tänkt (jag har redan betalat för två månader nu, och risken är väl stor att jag hinner betala även för en tredje månad innan poängen trillar in).
 
Toppen