Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 14. Trippla poäng hos Lekmer via shoppingportalen

Magino

Medlem
stå när man öppnar erbjudandet att man under helgen tjänar 82 poäng per 100kr, normala fall 54 poäng per hundra kronor. Hur får dem det till tre gånger så mycket poäng?
 

NotRyan

Medlem
Då är frågan, får man 3 * 82 eller 3 * 54 poäng per hundralapp för inköp just idag? Jag gissar ändå på 3 * 54 poäng per hundralapp eftersom 82 poäng är ett specialerbjudande....
 

olsen

Medlem
Jeg synes netthandelsportalen var litt bedre tidligere. Da var det et litt bedre utvalg av nettbutikker med de laveste prisene. NetonNet savner jeg i den norske portalen. Dessuten var det jo kampanje på en nettbutikk hver måned. Nå er det tydeligvis ikke slike månedskampanjer lengre og sånn sett blir jeg ikke så imponert av 90 poeng per 100 NOK ved handel på Lekmer (i Norge, gjennom norsk netthandelsportal). Sliter med å finne konkurransedyktige priser. Lego får man for eksempel billigere på Pixmania. Furby og mye annet kan man også finne til gode priser på ToysRus (ingen poengopptjening). Har funnet noe baby-ræl på salg og handler kanskje noen bursdagsgaver på forskudd. Ganske utrolig at litt ekstra poengopptjening leder meg til å lete så hardt etter gode tilbud midt på natten... :rolleyes:
 

palmen

Moderator
Lite julklappar till brorsonen inhandlade, nästan 900 poäng för detta, inte helt fel. Nu slipper man ut och trängas med alla andra i julhandeln.
 
Toppen