Senaste nytt

SAS Intra-europa Eco-extra + Business (matbilder)

Agö

Medlem
VNO-CPH, SK1743 (måndag 11 februari 2013, 16:05-16:35), Economy Extra (CRJ-900)

God lax serverad med sallad på mango och räkor (ja, faktiskt!). Till det varmt bröd (vilket hör till ovanligheterna).

Mat 11 februari.jpg
 
Last edited:

Agö

Medlem
ARN-CPH, SK1429 (fredag 15 februari 2013, 18:05-19:15), Economy Extra (B737-800NG)

På grund av bristfälligt utrymme förblev maten ouppackad. Det gick helt enkelt inte att äta sittandes i ett mittsäte inklämd mellan två bastanta danskar. Den här anrättningen har jag dock ätit skapligt många gånger så vet vad jag gick (eller inte gick) miste om.

019.jpg
 

Traveller

Medlem
ARN-CPH, SK1429 (fredag 15 februari 2013, 18:05-19:15), Economy Extra (B737-800NG)

På grund av bristfälligt utrymme förblev maten ouppackad. Det gick helt enkelt inte att äta sittandes i ett mittsäte inklämd mellan två bastanta danskar. Den här anrättningen har jag dock ätit skapligt många gånger så vet vad jag gick (eller inte gick) miste om.

Visa bifogad bild 13879

Den här "lådan" är rätt bra faktiskt. Jag tror inte många förstår att tanken med denna är faktiskt att man skall göra sig en delikat räksmörgås på formbrödet. Har fått den här några gånger men alla runt omkring mig har dissat (som mina barn säger) den "tråkiga biten formbröd". Även jag första gången. Så, sätt fart och gör din räkmacka nästa gång..
 

Agö

Medlem
Den här "lådan" är rätt bra faktiskt. Jag tror inte många förstår att tanken med denna är faktiskt att man skall göra sig en delikat räksmörgås på formbrödet. Har fått den här några gånger men alla runt omkring mig har dissat (som mina barn säger) den "tråkiga biten formbröd". Även jag första gången. Så, sätt fart och gör din räkmacka nästa gång..

Haha, det går väl an om det finns plats. Vid denna flygning kunde jag inte ens röra armarna fritt (så trångt var det), då blir det kämpigt att fixa till en räkmacka. Men bra tips.
 

Agö

Medlem
ARN-CPH, SK413 (torsdag 14 mars 2013, 21:20-22:30), Economy Extra (MD-80)

013.jpg

En ny variant. Marinerat griskött och pasta. Köttet var rätt segt och torrt men gick trots allt att äta.
 
Toppen