SAS har slutat med Guldcertifikat

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av telelina, 19 November 2014.

  1. telelina

    telelina Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja. När uppgraderingen till EBS (som flugits in) kom kunde man ju skickat ett mail med "Hej vi saknar din adress".
     
  2. Konstigt jag behöver alltid visa kort + boardingcard på Lufthansa lounger i FRA och MUC.
     
    Joshua gillar detta.
  3. telelina

    telelina Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Personen signade upp via appen eftersom det strulade via hemsidan.
     
    Jan Petterson gillar detta.
  4. telelina

    telelina Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    På tal om att kontrollera adress inför utskick av medlemskort fick jag idag följande mail från Scandic.
    Sedan skickade med de uppgifter de har på mig idag.
     
    Ulla och Jan Petterson gillar detta.
  5. kerran1980

    kerran1980 Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Just i det här fallet anser inte jag att SAS har gjort något fel alls.

    Jag anser att hela ansvaret ligger hos den som ger bort kortet.
    Jag har själv "skänkt" bort två EuroBonus kort och det framgår mycket tydligt i "ge bort kort" dialogen att det är av yttersta vikt att email adressen finns reggad på EuroBonus kontot.
     
  6. telelina

    telelina Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Först och främst så har jag inte startat tråden för att säga att de gjort fel. För det har de inte. Det var i informativt syfte. E-mail adressen har alltid funnits på kontot. Det var aldrig problemet. Det var postadressen som saknades och ja fortfarande inte SAS fel. Det var mer synd att de inte skickade ett mail när personen på egen hand blev silver med ett: "hej vi saknar din adress", fortfarande inget fel.
     
    Business Dad, Magino och Christian R gillar detta.
  7. mha321

    mha321 Medlem

    Fast nu var det väl den fysiska adressen och inte e-mail som saknades? (jag kommer dock inte ihåg om det stod något om den också...)
     
    telelina gillar detta.
  8. NotRyan

    NotRyan Medlem

    Tja, det blir svårt att få kortet om inte adressen finns där..... :)
     
  9. Bryant

    Bryant Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    ImageUploadedByTapatalk1416855431.030325.jpg


    Det som inte syns i bild är mitt fullständiga namn. Levererades av DHL till dörren.

    Jag undrade länge varför kortet dröjde...:)
     
    ekf och dino_81 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×