Senaste nytt

SAS höjer poängpriser på Star Alliance. Utan förvarning [igen]

MTheC

Medlem
Har också varit med om att ändra resa efter ändring av poängpriset skett och har då fått betala nya priset.

Intressant att se hur de gör nu om det ställs in flyg pga corona och man av den anledningen behöver boka om. Hoppas att man kan få göra det till tidigare poängpriset.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

JacobGBG

Medlem
Jag blir så trött...

Jag var 2 dagar bort från att boka Award via KUL/SIN. Poängkostnaden för familj med två barn i C gick precis från 247.500p. till 315.000p. (och 35k poäng utom mitt räckhåll).

Kan inte någon bank lösa ett samarbete med Miles & More över ett kreditkort så att man kan sluta sponsrar SAS med ett glatt leende.
 
Last edited:

Kimmen00

Medlem
Surt då jag kommer behöva ändra en award som familjen har till Kuala Lumpur.. Skulle man åka på nya poäng så suger det rätt mkt..
 

Linmet

Medlem
Har också varit med om att ändra resa efter ändring av poängpriset skett och har då fått betala nya priset.

Intressant att se hur de gör nu om det ställs in flyg pga corona och man av den anledningen behöver boka om. Hoppas att man kan få göra det till tidigare poängpriset.
Glöm det ...

edit:. NZ planerna 2023 blir tufft nu :/
 

Rickard_O

Medlem
Hur kan inte Malaysia och Singapore räknas in som mainland southeast asia?
Klassar dom det som en halvö och på så sätt inte är mainland eller? o_O

EDIT: Tänkte inte på Borneo, det är väl det viktiga att Borneo är en ö och inte huvudstaden.
 
Toppen