Senaste nytt

SAS Gold Lounge, Oslo Gardermoen

Jönsson

Medlem
Blandas inte SAS guldlounger och businesslonger ihop en del nu? SAS Gold Lounge, SAS Lounge och SAS Domestic på Gardermoen är, precis som på Arlanda, inte riktigt samma sak.
 
Blandas inte SAS guldlounger och businesslonger ihop en del nu? SAS Gold Lounge, SAS Lounge och SAS Domestic på Gardermoen är, precis som på Arlanda, inte riktigt samma sak.
Jo, jeg snakker om SAS business lounge. Jeg har ikke noen status på SAS og jeg får kun tilgang til business loungene. Jeg synes SAS gjør en stor feil med at man kan ta med inntill 5 gjester i loungen. Det betyr jo at SAS loungene ofte er fulle og også masse barn i loungene.

Jeg har BA gull og BA har forstått hvordan det burde gjøres. Det er kun tillatt med 1 gjest og det gjør at de reduserer antall gjester og at det er veldig få barn i loungene til BA. Og så er jo selvsagt BA gull mye bedre enn SAS gull eller Diamant selvsagt.
 

011430121

Medlem
. Jeg synes SAS gjør en stor feil med at man kan ta med inntill 5 gjester i loungen. Det betyr jo at SAS loungene ofte er fulle og også masse barn i loungene.
.
En liten rättelse, det är väl upp till 4 familjemedlemmar man får ta med.
Annars är det endast 1 person man får ta med.
 
En liten rättelse, det är väl upp till 4 familjemedlemmar man får ta med.
Annars är det endast 1 person man får ta med.
Ok, sorry. 4 familie medlemmer. Men det gjør jo ikke saken noe bedre. SAS loungene er veldig fulle hele tiden. BA gjør dette mye bedre med kun 1 gjest hvis man ikke er GGL, da kan man ta med 2 gjester. Det er mange i BA loungene også, men ikke veldig mange barn, spesielt i F loungene:)
 

Jönsson

Medlem
Ok, sorry. 4 familie medlemmer. Men det gjør jo ikke saken noe bedre. SAS loungene er veldig fulle hele tiden. BA gjør dette mye bedre med kun 1 gjest hvis man ikke er GGL, da kan man ta med 2 gjester. Det er mange i BA loungene også, men ikke veldig mange barn, spesielt i F loungene:)
Om man befinner sig i businessloungen och har familien med sig beror det væl høgst sannolikt på att familjen också flyger plus och dermed har tillgång til loungen genom sitt boardingcard? Alla som betaler før plus ska vel få tilgang til loungen? Det lær nog åtminstone vara ovanligt att sætte familjen i en annan kabinklass æn sig sjælv.
Ær ganske øvertygad om att i princip alla som befinner sig businessloungen har business/plus-billetter. Førutom under semestern och julhelgen då EBS har tillgång. Førstår inte rigtigt problematikken. Før det ær væl businessloungen du talar om? Guldloungen kommer du ju inte in i.
 
Toppen