Senaste nytt

SAS gold lounge Kastrup CPH.

IMG_1036.JPG
Jeg har vært et utall av ganger på,SAS sin gold lounge på Kastrup. Har alltid vært fornøyd med den. Etter min mening Skandinavias beste.
Som regel har jeg droppet innom, hatt en god frokost (breakfast) og en lille som danskene sier. I dag når jeg kom fra Singapore, hadde jeg en ventetid på over 5 timer. Jeg gikk til " stille rommet" og for en flott overraskelse det var. Riktignok bare tre hvilestoler ( se bilde), men også pute og blanket. Virkelig flotte gode stoler. Anbefales. Jeg lå der i 3 timer og ingen andre var innom.
Har tidligere vært heldig å få et av soverommene, men aner ikke om de fremdeles er i drift. Uansett, hvilerommet var flott, og maten som alltid god. Jeg skipper alltid breakfast på Singapore Airline før København. En flott airport.
Min videre flight med Widerø er et annet kapittel, men hører ikke i denne tråden.
 

Agö

Medlem
Jeg gikk til " stille rommet" og for en flott overraskelse det var. Riktignok bare tre hvilestoler ( se bilde), men også pute og blanket. Virkelig flotte gode stoler.
Enig. Dessvärre finns det folk som inte förstås innebörden av "tyst zon".

Etter min mening Skandinavias beste.
Tyvärr börjar den bli sliten. Det gäller särskilt toaletterna. Matutbudet är också sämre än t.ex. Oslo enligt min mening.

Har tidligere vært heldig å få et av soverommene, men aner ikke om de fremdeles er i drift.
De är i drift igen.
 

Canadien

Medlem
ARN har väl 5 dylika vilstolar nuförtiden. Tycker faktiskt bättre om ARN än CPH efter ombyggnaden. Ölutbudet är dock under all kritik i alla SAS lounger förutom möjligen de i US som har Boston Lager.
 

P-L

Medlem
ARN känns betydligt fräschare än CPH. Vilstolarna på ARN är verkligen ett lyft och med trevlig utsikt dessutom! Tycker dock att SAS-lounger i allmänhet lider av jantelagen. Maten anser jag vara usel.
 
ARN känns betydligt fräschare än CPH. Vilstolarna på ARN är verkligen ett lyft och med trevlig utsikt dessutom! Tycker dock att SAS-lounger i allmänhet lider av jantelagen. Maten anser jag vara usel.
Allt är relativt men maten i SAS lounge är betydligt bättre än i majoriteten av loungerna jag besökt i USA, Asien och Indien.
 

Ricci

Medlem
Det finns vilstolar också i CPH guldloungen vilket inte de flesta känner till.
(De ligger bakom "akvariet" och det är bara att öppna dörren.):)
 
Toppen