Senaste nytt

SAS ger bort poäng, igen

Xilan

Medlem
Att byta, antingen i Oslo eller Köpenhamn är bara bonus. Det ger fler poäng/segment...

Mvh
/NotRyan

Ja, det är möjligt att en ganska stor del av oss som finns här på BC.se håller med, så du har en poäng där.

Men allvarligt talat så har det ju gjorts beräkningar och uppskattningar som visar att Stockholmsregionen, och därmed hela Sverige i förlängningen, skulle tjäna miljarder på ett antal fler direktlinjer från Arlanda ut i världen.
Ny rapport: Fler flyglinjer till Arlanda ger miljardvinst - Länsstyrelsen i Stockholm
 

tomle

Medlem
Fick inte detta, hade nog hoppat på och bokat resan till ORD i november med SAS istället för med UA. Har ju 800EUR i vouchers på väg från SAS (som jag egentligen vill använda till något annat men det är en annan diskussion).
 

Vaniljvodka

Medlem
Satt en kvart i telefon med Eurobonus medan de dubbelkollade och både killen som svarade och hans arbetsledare kom fram till att erbjudandet gällde även om man fått igenom uppgradering via OT. Lite konstigt att man inte har sånt här klart innan man skickar ut ett sånt här mail.
Men då måste man alltså uppgradera båda vägarna och få igenom dom för att extrapoängen ska trilla in. Har 5/5 med OT så om jag bokar så får jag helt enkelt hoppas på att turen håller i sig.

Helt klart en väldigt bra kampanj och Shanghai och Tokyo ligger båda på runt 5k i eco i feb för tillfället. Mycket lockande.

26.000 extrapoäng trillade in på kontot idag. Ett par veckor efter avslutad ARN-EWR-ARN. Uppgraderad till C via Optiontown, så det funkade skönt nog utan problem.
 
Toppen