Senaste nytt

SAS ger bort poäng, igen

palmen

Moderator
Har inte heller fått det, spelar dock mindre roll i och med att någon MR på longhaul med SK inte är aktuellt i dagsläget
 

agehall

Medlem
Jag tänkte på det här också när dom kom ut med EBG mot 2 T/R i plus. De står ingenstans att man måste köpa biljetten med pengar?

Någonstans står det, men jag tror inte vi har sett fullständiga regler publicerade för allmänheten. Jag ville tex bränna €150 i vouchers jag hade men fick då veta att det enbart var rena revenue bokningar som skulle räknas. Så allt som inte är enbart betalt med pengar är nog bara att glömma.
 

dino_81

Medlem
I morgonens nyhetsbrev från danska check-in påstås att detta erbjudande gäller för alla medlemmar i EB.

Kampagnen går i sin enkelhed ud på, at alle EuroBonus-medlemmer der i perioden mellem 18. oktober og 31. oktober bestiller en returbillet på Plus- eller Business-klasse på en interkontinental SAS-flyvning, vil modtage 26.000 ekstra bonuspoint oveni den sædvanlige pointoptjening.

Hittar inget om detta på sas.dk så jag antar att det är någon man fått om bakfoten?
 

Ghoose

Medlem
Tackar andyp för länken, jag har inte heller fått detta erbjudande men kan nyttja det. Vore kul att göra en gallup på vilka som fått hösterbjudandena från SAS. Om inte jag missminner mig så har SAS haft följande kampanjer i höst:

* Bonus Challenge (tippa antalet resor och vinn extra poäng om du lyckas)
* Fasttrack to Gold (2 resor i plus utanför norden = Gold)
* Dubbla poäng på resor i Plus mellan de nordiska huvudstäderna i okt/nov
* Dubbla poäng på utrikes resor i November
* 26K extra på resor i C & Plus till USA/Asien nov-feb

Går det att göra en survey där man kan fylla i flera val, dvs vilka man fått mail om? Hade varit intressant att få ta del av resultatet. Personligen har jag bara fått 1 av dessa erbjudanden (Dubbla poäng på Nordiska huvudstäderna) men via BC.se har jag fått länkar att anmäla mig till 3 till där jag hoppat på 2st (Guldet var redan klart):

Bonus Challenge: http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/10472-sas-bonus-challenge-33.html
Fasttrack: http://www.businessclass.se/forum/s...-saekra-eurobonus-guld-kampanjlaenk-foer.html
26K extra: Denna tråd

Så utan BC.se hade jag gått miste om många erbjudanden och poäng. ;) Stort tack till GOTATH, Martin Björnström och andyp som fixat länkarna...

Vem fixar en ny tråd med en fet undersökning?
 

palmen

Moderator
Jag hoppas på något skönt erbjudande för EBG i November när man har chans att nyttja det, eller något kul erbjudande från bc001 :)
 
Toppen