Senaste nytt

SAS Friends & Family våren 2018, boka senast 15e maj

NyfikenGrau

Medlem
Longhaul Plus var ju helt ok priser! Man ska bara vilja åka till destinationerna också.. ;)

KLR-ARN-CPH-TXL för 1932 kr 10 juli, är väl ok för att få 3600 poäng till A3 M&B men inget klipp.
 

Dr. Miles

Expert
Det verkar som att SAS VIP Go priser till USA (fare basis: TICFFWEB, samma fare basis gäller till Asien också) ingår ett fritt incheckat bagage.
Inte som SAS Go Light.
 

Dr. Miles

Expert
Det verkar som att det finns priser även från andra hållet.
T ex
Hong Kong-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 5.500 SEK inkl. skatter.
Tokyo-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 8.600 SEK inkl. skatter

Ping @RobHK, @RobRoy
 

Nikje

Medlem
Det verkar som att SAS VIP Go priser till USA (fare basis: TICFFWEB, samma fare basis gäller till Asien också) ingår ett fritt incheckat bagage.
Inte som SAS Go Light.
Verkar ingå i alla F&F-priserna: "The Friends & Family fare always include at least one checked bag."
upload_2018-5-8_12-23-26.png


Bokat Arlanda-Malta t o r, 2 vuxna och 2 barn i mitten på juli. Go dit och Plus hem blev billigast, 8038:-. Förra året blev det runt 4900:- i Go båda vägarna så spontant känns det som lite sämre tillgång och lite högre priser. Kanske läggs ut fler biljetter efterhand?
 

Dr. Miles

Expert
Jag hittar typ inget till Tokyo :/ Gäller AICFFWEB, PICFFWEB även från CPH?
Jag hittar A klass TILL Tokyo men inte FRÅN Tokyo när jag söker resan från Stockholm.

Det intressanta är att A klass blir tillgängligt på Tokyo->Stockholm den 2018-NOV-15 när jag söker Tokyo-Stockholm T/R.
 

RobHK

Medlem
Det verkar som att det finns priser även från andra hållet.
T ex
Hong Kong-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 5.500 SEK inkl. skatter.
Tokyo-Stockholm T/R i SAS VIP Plus kostar ca 8.600 SEK inkl. skatter

Ping @RobHK, @RobRoy

Tack för ping, ja detta är tidigare varit enda rean där vi som utgår ifrån HK kunnat få riktigt bra priser.
 
Toppen