Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

t90tho

Medlem
Tack för denna! Resa till Frankrike bokad för familjen på höstlovet. Riktigt bra pris. Jag fick lite problem eftersom VIP priserna tog slut åt ena hållet, finns det något annat sätt än att göra 2 bokningar - som jag gjorde - då?
 

VonMögen

Medlem
Gissar på att friends2015 koden är från SAS vänner/anställda som sprider länken och andra koder för div kategorier av SAS status etc? Bra priser oavsett!!
 

PILOTEN

Medlem
Jag försökte boka Hong Kong och det går bra - när jag betalade med kort. Men jag har en 150 EUR voucher och då säger SAS kundservice att det inte går att använda den för "erbjudanden". Har ni samma erfarenhet?
 

Dr. Miles

Expert
Jag försökte boka Hong Kong och det går bra - när jag betalade med kort. Men jag har en 150 EUR voucher och då säger SAS kundservice att det inte går att använda den för "erbjudanden". Har ni samma erfarenhet?
Den här kampanjen måste man boka på nätet och man kan inte applicera (ersättnings)vouchern på nätet, tror jag att det blir svårt.
 

Dr. Miles

Expert
Inte så ofta. Kanske 2-3 gånger per året? Tidigare kampanjer var ofta endast för resor inom Europa.
Sedan SAS hade en speciell kampanj mars förra året som de erbjöd ca 2.000 SEK i Economy class till alla SAS interkontinentala destinationer. Så om du har tur, kan du pricka sådan kampanj. :)

http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-tur-och-retur-till-usa-asien-för-2000-kronor.16612/

Tack, bra att veta! Funderar på att försöka få med familjen på någon långresa men inte säkert att de är lika benägna som mig att boka det innan kampanjen tar slut ;)
 
Toppen