SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fly4fun, 21 Maj 2019.

1. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som hittar bra priser till Asien under hösten? Tycker Nordamerika verkar bättre.

2. ante888

ante888 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I Go eller Plus?

3. Franco

Franco Medlem

Visst var väl Plus inom Europa återbetalningsbara i tidigare kampanjer? Plötsligt blev erbjudandet inom Europa betydligt mindre attraktivt.

SAS VIP PLUS
    Ändringar: Ombokning tillåts mot 600 DKK/NOK/SEK/70 EUR per sträcka/person. Vid uppgradering till ett högre biljettpris kommer skillnaden mellan det betalda priset och det högre priset att läggas till.

Återbetalning: Biljetten är återbetalbar mot 600 DKK/NOK/SEK/70 EUR per sträcka/person innan resan påbörjas. Inrikes-/utrikesavgifter är återbetalbara innan resan påbörjas. Biljettpris och inrikes-/utrikesavgifter är inte återbetalbara efter att resan har påbörjats.

4. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tjoho, LA för 6637 när jag ska på konferens. Fick offra mig och åka en dag tidigare för att få ner priset någon tusenlapp. :D

@palmen När är du i LA?

Diamond-in-the-ruff, palmen och lilydock gillar detta.
  5. mha321

mha321 Medlem

Det har de varit ja. Inte på longhaul men inom Europa.

Är det så på alla linjer eller har de alignat det med linjer som har plus saver?

I vilket fall som håller jag med, det minskar värdet markant.

6. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hemresa från Visby mitt i Almedalsveckan för 420 spänn är inte fy skam heller. Synd att det inte fanns något vettigt dit.

7. Homer

Homer Medlem

Blää, usch, tvi och fy.
    För min del har den absolut enda fördelen med Friends &Family varit avbokningsbara och fullt återbetalningsbara biljetter i Plus inom Europa.

Edit: Dessutom är priserna på inrikes biljetter högre än under kampanjen som avslutades i går.( de som jag kikat på i alla fall)

Last edited: 21 Maj 2019
  8. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har lite bra tips på att få ihop lite segment för en billig peng med utgångspunkt Arlanda? Tycker inte jag hittar nåt riktigt bra:confused:

9. Mr.cake

Mr.cake Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp förr så var de återbetalningsbara. I allafall förra gången. Läste första inlägget och insåg att de inte var det, synd. Hoppas inget har suttit och bokat upp massa resor utan att ha läst t&c igenom noga.

10. ARN-MLA fre-sön för 1000 kr t&r helger i höst är det bästa jag hittar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!