SAS FRIENDS & FAMILY Maj 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fly4fun, 21 Maj 2019.

1. Taggen

Taggen Medlem

Finns några Mileage Run sweet-spots som Amsterdam i November. 2166:- för PLUS med mellanlandningar i OSL. Ger 5625 poäng, alltså 2,59 poäng/SEK.

PiBo, samet, Elberto och 2 andra gillar detta.
  2. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är på kronan samma för resor jag kollade igår och kampanjen. Men finns säkert sweetspots.

Edit: Plus till LA 17-28 oktober för 6119 SEK.

Edit 2: Nog är det ganska bra rabatt jämfört med vanliga siten när man letar lite. Kul kampanj!

P-L och Taggen gillar detta.
  3. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker det mesta ser ut som vanliga priser. Mer poänintjäning och framförallt bagage inkluderat dock.

4. lars.dec8

lars.dec8 Medlem

Till London är det högre pris för Plus än det var i förra veckan och sämre tillgänglighet. Samma pris i minus. En liten besvikelse.
    Hyfsade priser för Plus till USA destinationer men inte lika bra som förra årets kampanj.

5. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är väl klart bättre än de vanliga priserna. Blir en okynnesbokning till LA ;). Med 15k poäng och option på CU är det ju inte så dumt :)

6. Myllys35

Myllys35 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry för OT, vilken rad är bäst i Plus på longhaul? Mest utrymme på rad 20?

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns en tråd för detta, sök.

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    LA bokat över en helg i november för 6119 i PLUS för att dra in EBG även nästa kvalperiod.
    Skönt att veta att jag inte behöver göra mer än den resan för att ha EBG säkrat ytterligare ett år.

Kan ju hoppas på en sista CU också innan man lämnar EBD-träsket...

JohanGE, M.K, 011430121 och 8 andra gillar detta.
  9. richard87

richard87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittar Svalbard för 1600SEK t/r i sommar vilket måste anses vara väldigt bra

10. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En liten en till St. Petersburg för 1200 (Go) får avsluta sommarsemmen, NY för dryga 6500 (Plus) i oktober och LA för dryga 6100 (Plus) i Oktober/November bokat. Får nog kanske avboka antingen Nevvan eller LA, annars blir sambon tok :)

Vet fortfarande inte hur jag ska inleda sommaren, någon som hittar nån härlig deal typ 7-15 juli (södra Europa)?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!